Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@14:13:51 GMT

اظهارات کواچ بعد از شکست دادن ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۵۴۵۳

اظهارات کواچ بعد از شکست دادن ایران

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان گفت: بازی با ایران برای من پر از احساسات بود و دوست داشتم برنده شوم.

به گزارش مشرق، اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی صربستان در مورد پیروزی 3 بر 2 شاگردانش مقابل ایران در لیگ ملت‌های 2021 اظهار داشت: بازی با ایران آسان نیست. من 3 سال در این کشور بودم و چون نخستین تجربه سرمربیگری ملی من بود،‌ شرایط خاصی برایم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان ادامه داد: بازی با ایران برای من پر از احساسات بود و دوست داشتم برنده شوم. به تیم ایران به خاطر استفاده از بازیکنان جوان و به تیم خودم نیز به خاطر کسب این پیروزی تبریک می‌گویم.

کواچ گفت: خیلی از تیم‌ها مثل ایران در لیگ ملت‌ها به دنبال نتیجه نیستند. مثلا ایران، دیروز سعید معروف مقابل آمریکا بازی کرد ولی امروز طاهر وادی، پاسور اول ایران بود. لیگ ملت‌ها برای ما مهم است و در تلاش هستیم تا بهتر شویم و امتیاز کسب کنیم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین والیبال اسلوبودان کواچ تیم ملی والیبال لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته در یک بازی مهیج و جذاب مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت. نکته قابل توجه تکرار پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در فصل جاری در اراک بود.

مجتبی حسینی و شاگردانش در بازی برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس هم موفق شده بودند این تیم را در اراک با نتیجه یک بر صفر شکست بدهند و حالا در جام حذفی در شرایطی که دو بار از حریف عقب افتادند در نهایت کار را به پنالتی کشاندندو آنجا پیروز شدند.

هردو شکست پرسپولیس در اراک در فصل جاری با هدایت اوسمار ویرا بوده و جالب اینکه این سرمربی تنها دوبار روی نیمکت سرخ‌پوشان به عنوان سرمربی شکست خورده است!

بی‌شک برای اوسمار سرمربی پرسپولیس طبیعی است که شهر اراک را در ایران چندان دوست نداشته باشد؛ اراک برای او امسال خوش‌یمن نبوده و باخت اخیر نیز که باعث شده سرخ‌پوشان یک جام را از دست بدهند و امید خود را روی قهرمانی در لیگ برتر بگذارند.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران