Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مارکو پودراشچانین پس از پیروزی سه بر ۲ تیمش مقابل ایران در لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: خیلی خوشحالم چون این بهترین بازی ما در این تورنمنت نبود ولی با این وجود به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: شرایط خوبی برای رسیدن به مرحله نهایی داریم. تاکنون به غیر از روسیه و آمریکا با همه تیم‌های مدعی مسابقه داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع میانی کهنه‌کار تیم ملی والیبال صربستان گفت: بازی امروز برای من بسیار مهم بود چون برای سیصدمین بار پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کردم. به دورانی که در تیم ملی داشته‌ام افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: در سال ۲۰۰۰ والیبال را آغاز کردم، در سالی که تیم ملی کشورم قهرمان المپیک شد. در این سال‌ها به مدال‌های زیادی دست پیدا کرده‌ایم و مردم و به خصوص خانواده و فرزندانم را خوشحال کردم.

پودراشچانین درباره برنامه‌های آینده خودش گفت: من در لحظه و امروز زندگی می‌کنم. مسابقه امروز روزی خاص و پیروزی بزرگی برای ما بود. الان به تورنمنت‌های آینده فکر نمی‌کنیم. در شرایط کنونی هدف ما رسیدن به مرحله نهایی لیگ ملت‌هاست که کار بسیار دشواری است.

برنامه و نتایج مسابقات تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها به وقت تهران

ایران صفر – ژاپن ۳

ایران یک – روسیه ۳

ایران ۳ – هلند صفر

ایران ۳ – کانادا یک

ایران ۳ – ایتالیا یک

ایران ۳ – بلغارستان صفر

ایران ۳ – آمریکا صفر

ایران ۲ – صربستان ۳

جمعه ۲۱ خرداد، ساعت ۱۲:۳۰، ایران – آلمان

سه‌شنبه ۲۵ خرداد، ساعت ۱۴:۳۰، ایران – استرالیا

چهارشنبه ۲۶ خرداد، ساعت ۲۳:۳۰، ایران – برزیل

پنجشنبه ۲۷ خرداد، ساعت ۱۸:۳۰، ایران – اسلوونی

دوشنبه ۳۱ خرداد، ساعت ۱۵:۳۰، ایران – فرانسه

سه‌شنبه اول تیر، ساعت ۱۷:۳۰، ایران – لهستان

چهارشنبه ۲ تیر، ساعت ۱۸:۳۰، ایران – آرژانتین

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال صربستان اسلوبودان کواچ تیم ملی والیبال صربستان لیگ ملت های والیبال تیم ملی ایران ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود

به گزارش "ورزش سه"، راکیتیچ در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ پیراهن بارسلونا را به تن داشت و در کنار مسی به میدان رفت و افتخارات و قهرمانی‌های بسیاری را هم در این تیم به دست آورد و نقش مهمی را در موفقیت آنها ایفا کرد.

در دو فصل پایانی که این ستاره کروات در بارسلونا به میدان می‌رفت، بازوبند کاپیتانی این تیم در اختیار مسی بود این روند یک سال پس از جدایی راکیتیچ از بارسا هم ادامه داشت تا زمانی که مسی در سال ۲۰۲۱ بارسا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

اما حالا این بازیکن صحبت‌های جالبی را درباره تجربه بازی با مسی به عنوان کاپیتان بارسا مطرح کرده است که شاید چندان به مذاق هواداران این تیم و طرفداران این ستاره آرژانتینی خوش نیاید و باعث ناراحتی آنها و حتی اعتراض به او شود.

راکیتیچ در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس اظهار داشت:«مسی بهترین بازیکن تاریخ است و اگر تمرکزش را روی این کار می‌گذاشت، می‌توانست اگر می‌خواست به بهترین مدافع چپ دنیا تبدیل شود! هرچند او گاهی بهترین کاپیتان ممکن نبود و نمی‌توانست به شما بگوید که باید چه کاری انجام دهید، شاید دلیل اتفاق این بود که او متفاوت و خاص بود.»

دیگر خبرها

  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا