Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:45:13 GMT

محسن رضایی: کرامت انسانی در دولت من حفظ می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۶۴۱۳

محسن رضایی: کرامت انسانی در دولت من حفظ می‌شود

به گزارش ایرنا ، محسن رضایی در ویژه برنامه تبلیغاتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که عصر پنجشنبه از شبکه سبلان اردبیل پخش شد، اظهارکرد: اینکه آبرو و حیثیت مردم حفط و نشاط و شادابی در زندگی ایرانیان موج بزند از آرزوهای من است.

وی اضافه کرد: مساله ارتقای کرامت انسانی را در داخل خانه‌ها آغاز کرده و کسب و کارهای خانگی را در خانه‌ها توسعه می‌دهیم، ضمن اینکه معتقدم شهرها باید اقتصادی شده و سعی می‌شود رونق اقتصادی از پایین به بالا توسعه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از برنامه‌های جدی من خانه‌دار کردن مردم با ارائه تسهیلات کم‌بهره و آورده ۱۰ درصد است که این طرح در تمام دنیا قابل اجرا بوده و می‌توان در ایران اسلامی هم با هدف خانه‌دار شدن همه اقشار به اجرا گذاشت.

وی راه‌اندازی نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان و ارائه برنامه به بانک‌ها تا مردم با ۱۰ درصد آورده بتوانند صاحب خانه بشوند را از اولویت‌های دولت اقدام و تحول دانست و گفت: این برنامه‌ها همان‌گونه که در کشورهای غربی جواب داده در ایران هم جواب خواهد داد.

رضایی با بیان اینکه برخی برنامه‌ها مانند یارانه ۴۵۰ هزار تومانی و پرداخت حقوق به زنان خانه‌دار دارای بیش از ۲ فرزند عمومی و برای تمامی استان‌هاست گفت: بعضی از فعالیت‌های خاص متناسب با هر استان تهیه می‌شود.

وی انتخاب استانداران بومی رایادآور شد و گفت: این حق مردم هر استان است که استاندارشان از میان فرزندان شایسته همان استان انتخاب شوند و قدرت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی داشته باشند.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری انتخاب استانداران و معاونان آنها از میان نخبگان همان استان‌ها را از دیگر برنامه‌های دولت خود عنوان کرد و ادامه داد: این حق مردم هر استان است که استاندارانشان از میان فرزندان شایسته همان استان باشد.

وی گفت: هر استان طبیعت و مردم خاص خود را دارد در نتیجه برنامه خاصی با کمک مردمان خود آن استان تنظیم شده و هر استان و سرزمین نسخه مخصوص خود را دارد.

رضایی ادامه داد: هر استان دارای اختیارات ویژه‌ای خواهد بود کما اینکه دولت اقدام و تحول ، امکانات پژوهشی و اطلاعاتی را در اختیار استان‌ها قرار می‌دهد و اجازه می‌دهیم استانداران خودشان برای استان تصمیم‌گیری بکنند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نسخه واحد نوشتن از تهران برای تمامی استان‌ها به معنای نادیده گرفتن ظرفیت، مزیت، قابلیت و استعداد مردم هر استان است و دولت ما متناسب با هر استان برنامه‌ای برای پشیرفت و زندگی مردمان آن تهیه کرده است.

وی یادآوری کرد برنامه‌ریزی متناسب با هر استان حق استان‌هاست اما کافی نیست به همین دلیل در دولت اقدام و تحول اختیارات تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در زمینه اقتصاد به استان‌ها واگذار می‌شود و مناطق و قطب‌های اقتصادی به وجود می‌آوریم.

رضایی با اشاره به ظرفیت‌های استان‌های کشور افزود: هر استان به اندازه یک کشور می‌تواند تولید داشته باشد مشروط به اینکه استان‌ها و اقوام را مانند دفاع مقدس به صحنه بیاوریم و ایران را به کارگاه های بزرگ اقتصادی تبدیل کنیم.

وی شرط موفقیت کشور در عرصه تولید و اشتغال را نشاط جوانان و استفاده از ظرفیت بانوان دانست و گفت: باید آزادی‌های اجتماعی را در چارچوب قانون رعایت کنیم و جوانان را محدود نکرده و به آنها اجازه فعالیت بدهیم.

رضایی تاکید کرد: چپ و راست ، این قوم و آن قوم ، بازی‌ها و بی‌عدالتی‌هایی از این دست باید کنار برود و دولت ما این تجربه را دارد که جوان‌ها و اقوام ایران را دور هم جمع کرد و کارهای بزرگی مانند آزادسازی خرمشهر را انجام داد و حالا می‌خواهیم وحدت ملی مانند زمان جنگ تحمیلی را به وجود بیاوریم.

وی اردبیل را یکی از استان‌های تاریخ‌ساز و پرشکوه در کشور عنوان کرد و گفت: مردان و زنان اردبیلی بودند که تاریخ ایران اسلامی را نوشتند، شیخ صفی‌الدین اردبیلی که بنیانگذار یک تمدن جدید در ایران بود چهره ایران را از یک سر درگمی و پراکندگی به یکپارچگی در ایران رساندند. از اردبیل به قزوین و از قزوین به اصفهان یک تمدن بزرگ ساخته شد و بیش از ۳۰۰ سال ایران دوباره در یک قیافه جدید ایران اسلامی متولد شد و هیچ گاه ملت ایران این خدمت بزرگ مردم استان اردبیل را فراموش نخواهند کرد.

رضایی گفت: استان اردبیل بعد از آن در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش بزرگی داشتند و امروز در حاشیه جمهوری آذربایجان هم می‌تواند نقش بزرگی داشته باشد چرا ما منطقه آزاد تجاری و صنعتی اردبیل را تصویب کردیم زیرا معتقدیم استان اردبیل می‌تواند در تعاملات تجاری با جمهوری آذربایجان نقش مهمی داشته باشد.

وی ادامه داد: در دولت ما آن ابهامی هم که در محل و استقرار منطقه آزاد اردبیل پیش آمده حل می‌کنیم و به یک نقطه اکتفا نمی‌کنیم ، منطقه آزاد اردبیل لازم نیست در یک نقطه جغرافیایی باشد ما این را در هیات دولت تصویب می‌کنیم و به شما قول می‌دهم که در چندین نقطه که نیاز به تجارت داشته باشد این کار را انجام خواهیم داد.

رضایی بیان کرد: موضوع دوم صنایع تبدیلی است ، کشاورزی استان اردبیل ظرفیت بسیار خوب و بالایی دارد و موضوع دیگر گردشگری آب معدنی است که می‌تواند الگوی گردشگری آب معدنی از تمام کشورهای دیگر باشد و صد ها هزار گردشگر را می‌توانیم آنجا پذیرش داشته باشیم تا درآمدزایی مردم بیشتر شود.

وی ادامه داد: جاده‌های مواصلایی را می‌توانیم در استان اردبیل توسعه داده و صنعت ، صنایع و شهرک‌های صنعتی را مورد توجه قرار می‌دهیم در کل برنامه کاملی را برای استان  اردبیل در دولت خودمان تدوین کردیم که با استقرار دولت سند اقدام و پیشرفت استان امضا می‌شود  و به شما قول

می‌دهیم و میثاق می‌بندیم طی چهار سال آینده این سند را پیاده‌سازی کنیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای شهر و روستا  ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محسن رضایی میرقائد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محسن رضایی میرقائد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان اردبیل برنامه ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی

لرستان به گواه مستندات و دیواره‌نگاره‌ها اولین سرزمینی‌ در تاریخ بشره که موسیقی و رقص گروهی در اون وجود داشته و ریشه بخش مهمی از موسیقی جهان رو باید در خاک لرستان جستجو کرد. سرزمین رقص و آواز و دلاوریهای مردان و زنان لر که در طول تاریخ افتخارهای بسیاری رو برای ایران زمین آفریده است. ویدیویی دیدنی با اجرای موسیقی بی‌نظیر و زیبای لری را ببینید. منبع: viral vids

 

دیگر خبرها

  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد