Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مشاور ‌راهبردی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی گفت: در باور آیت‌الله رئیسی، عدالت چشیدنی و نوکری و خدمت به مردم سند افتخار است. - اخبار استانها -

خدیحه جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   اردبیل   اظهار داشت: فعالیت ستادهای ثمر در راستای لبیک گویی به فرمان رهبر فرزانه انقلاب برای خلق حماسه و حضور حداکثری مردم عزیز ایران در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام‌ تلاش کارساز در راستای درخشش ملت عزیز و سربلند ایران اسلامی و اقامه حماسه باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری است، ادامه داد: با حفظ وحدت حول فرامین ولایت باید از همه ظرفیت‌های جامعه برای برداشتن گام‌های برکت‌آفرین با رعایت اخلاق و قانون برای تشکیل دولت پاکدست، قوی، ولایت‌پذیر، عدالت گستر و فسادستیز بهره برد.

مشاور عالی راهبردی ستاد مرکزی و مردمی ثمر کشوری و هماهنگ کننده استان‌های شمالغرب‌ کشور ادامه داد: تمام تلاش خود را در راستای حضور پرشور مردم در انتخابات که نشان دهنده عزم، اقتدار و بصیرت ملی است، به کارگیریم.

جعفری خاطرنشان کرد: به عنوان خادم هموطنان و هم استانی‌های ولایتمدار در استان اردبیل و شمالغرب کشور اذعان میدارم طبق فرمایش رهبر عزیزمان، ناامید سازی مردم نسبت به انتخابات و جمهوری اسلامی از طرح‌های دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی بیان کرد: در لبیک به فرمان رهبرمان همه مردم و اقشار مختلف جامعه بازاریان، کارگران،کشاورزان و دانشجویان با وحدت به شکل گسترده و حداکثری در  راستای حفظ اقتدار نظام، امنیت ملی پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

جعفری گفت: در باور آیت‌الله رئیسی، عدالت چشیدنی و نوکری برای مردم سند افتخار است بنابراین هرچقدر هم ما بگوییم عدالت را اجرا کردیم اما مردم چیزی را احساس نکنند، فایده‌ای ندارد اما به لطف الهی عدالت را به مردم می چشانیم.

رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در همدان:‌ رئیسی در مقابل دروغ‌ها و بداخلاقی‌ها مرز اخلاق را رعایت کرد‌آیت‌الله رئیسی در مناطق محروم خوزستان حضور پیدا کرد‌رستم قاسمی: برای بهبود زندگی مردم نیازمند تغییر و ریل‌گذاری جدید هستیم/ آیت الله رئیسی گزینه اصلح است

وی اظهار کرد: با تشکیل دولتی پاکدست، عدالت گستر، فساد ستیز آیت‌الله رئیسی برای کاهش و رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، رفع و کاهش تورم، گرانی، تسهیل ازدواج جوانان، تامین مسکن و حل مشکلات معیشتی مردم اقدامات اساسی صورت خواهد گرفت.

جعفری تصریح کرد: با تشکیل دولت قوی و مردمی، شاهد بهبود زندگی، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم آنگونه که در شأن ملت است، خواهیم بود.

انتهای پیام/143/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات