Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@11:47:13 GMT

عملکرد شورای پنجم تهران را با تورم و تحریم بسنجید

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۶۵۷۶

عملکرد شورای پنجم تهران را با تورم و تحریم بسنجید

عضو شورای شهر تهران گفت: باید درآمدها و عملکرد این دوره را با توجه به سختی‌های موجود مقایسه کرد و درآمدها را با وضعیت کنونی، تورم و تحریم‌ها سنجید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن خلیل آبادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"به همراه شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از پیاده‌راه کوی بی‌بی شهربانو، میدان‌گاه خورشید (شمسه) در مجاورت برج طغرل شهرری، میدان امام هادی (ع) در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، آب‌نمای ضلع شرقی حرم مطهر و مجموعه مشارکتی، گردشگری و تفریحی ری‌لند در شهرری بازدید و در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های مدیریت شهری منطقه ۲۰ شرکت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معتقدم یکی از اقدامات شورای پنجم تبدیل فضاهای رها شده به فضاهای کارآمد و مؤثر است. در این دوره برنامه اجرای پروژه‌های بزرگ مقیاس جز در حمل و نقل عمومی مثل مترو را نداشتیم و هدف ما انتقال پروژه‌های مفید به محلات و مناطق پرجمعیت و کم‌برخوردار بود.

متأسفانه برخی‌ها از این حیث و غیر منصفانه و فاقد مبنای کارشناسی بر عملکرد ما خرده گرفتند! امروزه در دنیا توسعه شهرها بر مبنای انسان محوری شکل می‌گیرد و باید سنجید که چه میزان فضای انسانی برای تفریح و گردش مردم فراهم شده و چه اقداماتی برای سهولت و ایمنی در تردد افراد پیاده انجام شده است.

در کشورهای توسعه‌یافته تلاش بر این است که برای عابران پیاده فضاهای مناسب زیستی ایجاد شود که خوشبختانه در پنجمین دوره از مدیریت شهری تا حدودی به این امر دست یافتیم. در برخی معابر در نزدیکی امامزاده حسن (ع) منطقه ۱۷ برخی خانه‌ها تخریب شده و بافت فرسوده بر منطقه حاکم بود که در این دوره بخشی از معضلات این محدوده رفع و چند پاتوق فرهنگی در املاک تخریب شده احداث شد.

در این دوره فراموش‌شدگان شهر را در اولویت خود قرار دادیم.فعالیت‌های انجام شده در منطقه ۲۰ در شرایطی شکل گرفت که قیمت‌ها به سبب تحریم‌های ظالمانه افزایش چشمگیری داشت، ولی خوشبختانه طراحی‌های فاخری هم در منظر همگان و در اختیار شهروندان قرار گرفت. شهرداری برای ایجاد "ری لند" از بخش خصوصی کمک گرفت و یکی از نمونه‌های طرح شهر بیدار است که در شورا به تصویب رسیده بود. بیماری کرونا و تحریم‌ها تأثیر بسزایی بر عملکرد مدیریت شهری داشت و مقایسه این دوره با ادوار پیشین منصفانه نیست.

باید درآمدها و عملکرد این دوره را با توجه به سختی‌های موجود مقایسه کرد و درآمدها را با وضعیت کنونی، تورم و تحریم‌ها سنجید. شهرداری تهران و اعضای شورا با وجود بی مهری‌ها حتی در ماه‌های پایانی این دوره به فعالیت خود ادامه دادند و تا آخرین روزی که در این مسئولیت قرار داریم، از خدمت‌رسانی به مردم که جز افتخاراتمان است دست نخواهیم کشید. امیدوارم در توسعه شهرری که مغفول و ناشناخته مانده است، گام‌های بزرگی برداشته شود. "

کد خبر 499623

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن خلیل آبادی شوراي شهر تهران تهران درآمد توسعه شهری عملکرد شورای شهر لایحه بودجه شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : گفت: رأی‌گیری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه اظهار کرد: از ۶ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه، تکلیف ۵ حوزه انتخابیه مشخص‌شده و تنها حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه است که به دور دوم کشیده شد.

وی افزود: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حوزه انتخابیه کرمانشاه از ۳ کرسی تعلق گرفته تنها تکلیف یک کرسی با منتخب شدن محمد رشیدی مشخص شده و نتیجه ۲ کرسی دیگر به دور دوم کشیده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بابیان اینکه دور دوم انتخابات مجلس در ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه آقایان عبدالرضا مصری، جهانبخش امینی، فضل‌الله رنجبر و ابراهیم رحیمی زنگنه ۴ نامزدی هستند که در بازه زمانی تعیین شده ۱۳ اردیبهشت تا ۲۰ اردیبهشت به تبلیغات خواهند پرداخت.

وی تفاوت دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمانشاه را در تمام الکترونیکی برگزار شدن آن عنوان کرد و گفت: برخلاف دوره اول که به‌صورت صدور تعرفه، نوشتن رأی در برگه‌های تعرفه و شمارش تعرفه‌ها در پایان انجام می‌شد، در دوره دوم دیگر فرد در صدور تعرفه دخالتی نخواهد داشت و توسط دستگاه و به‌صورت الکترونیکی تعرفه صادر و در صندوق انداخته خواهد شد.

شعبانی شرایط احراز هویت رأی‌دهندگان در دوره دوم را مشابه دوره اول دانست و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه وزارت کشور مجوز کاهش ۳۰ درصدی صندوق‌های اخذ رأی را داده است، با مشورت صورت گرفته با استاندار بنا داریم جهت رفاه حال رأی‌دهندگان تعداد کمتری از صندوق‌ها را کاهش دهیم.

وی ضمن تصریح این‌که در دور اول ۵۰ درصد عوامل و نیروهای اجرایی در برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه به‌کارگیری شده بود، گفت: در دور دوم نیز همین تعداد عوامل اجرایی به کار گرفته خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه اشاره‌ای به اعتراضات برخی از نامزدها در دوره اول انتخابات داشت و ادامه داد: در دور اول اعتراضات برخی از نامزدها را داشتیم که با بررسی‌های صورت گرفته توسط هیئت نظارت و همراهی هیئت اجرایی در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی شد.

وی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را سالم‌ترین دوره عنوان کرد و نقش دولت در روند انتخابات را کاملاً بی‌طرف دانست.

کد خبر 747671

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است