Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دو تیم استقلال و پیکان در استادیوم اختصاصی باشگاه پیکان از ساعت ۱۸ در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

گلهای استقلال را در این مسابقه آرمان رمضانی و ارسلان مطهری به ثمر رساندند. گل تیم پیکان را علیرضا کوشکی در دقیقه ۵۵ وارد دروازه مظاهری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم استقلال در این دیدار  با ترکیب اولیه سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، متین کریم‌زاده، محمد نادری، وریا غفوری، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، ارسلان مطهری و آرمان رمضانی به میدان رفت. در نیمه دوم رشید مظاهری به جای حسینی وارد زمین شد و مجیدی تعویض‌های متعددی انجام داد.

مهدی تارتار نیز تیمش را با ترکیب  محمد دریس، سامان فلاح، آرمان قاسمی، دانیال ماهینی، امیرحسین جدی، حسین پور امینی، اسماعیل بابایی، محمد خدابنده‌لو، محمد ستاری، امین درویشی و رضا حبیب‌زاده به زمین فرستاد.

*در دقیقه ۲۷ بازی سیاوش یزدانی از استقلال و امیر روستایی از پیکان با نظر داور اخراج شدند و با توافق مربیان، دو بازیکن به جای یزدانی و روستایی به میدان رفتند.

*فرهاد مجیدی و مهدی تارتار پیش از آغاز مسابقه با یکدیگر خوش و بش کردند.

*هرویه میلیچ که بامداد امروز وارد تهران شده است در دییدار تدارکاتی امروز آبی پوشان حضور نداشت.

*شیخ دیاباته، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و احمد موسوی غایبان استقلال در این دیدار تدارکاتی بودند. قائدی و غلامی نیز در اردوی تیم ملی حضور دارند.

*آرمان رمضانی که در دیدار با نفت آبادان اولین گل خود را در مسابقات رسمی با پیراهن استقلال به ثمر رسانده بود امروز نیز در بازی تدارکاتی برای آبی پوشان گلزنی کرد.

۲۵۸ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پیکان باشگاه استقلال باشگاه پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)

به گزارش ورزش سه، سامان نریمان جهان بازیکن باتجربه پیکان در بازی رفت مقابل شمس‌آذر سوپرگل تماشایی با ضربه والی به ثمر رساند و یکی از زبیاترین گل‌های فصل را به نام خود ثبت کرد.

سامان نریمان جهان بعد از این مسابقه دیگر موفق به گلزنی برای پیکان نشد و 14 بازی متوالی به گلزنی نشد تا هفته‌های زیادی را برای چشیدن طعم گلزنی منتظر بماند و در بازی امروز می‌تواند مجدد گلزنی کند و ناکامی خود را پایان دهد.

نریمان جهان روی برگشت توپ ارسالی از روی نقطه کرنر با ضربه دقیق و محکم والی توپ را به زیباترین شکل وارد دروازه جعفرپور کرد و پس از آن خوشحالی جالبی انجام داد.

ویدئو: 316203

این بازیکن باتجربه امروز در کنار فرشید اسماعیلی هافبک‌های تاثیرگذار پیکان خواهند بود و باید دید مقابل بازیکنان دونده و سرعتی شمس‌آذر چه عملکردی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)