Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، «دیمیتری پسکوف» از برگزاری دیدار میان روسای جمهور روسیه و آمریکا در ویلای «لاگرانژ» در ژنو، سوئیس خبر داد.

پسکوف در بیانیه‌ای به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد: «دیدار میان جو بایدن و ولادیمیر پوتین در ویلای لاگرانژ در ژنو برگزار خواهد شد.»

پیش از آن نیز وزارت امور خارجه سوئیس در پیامی توییتری اعلام کرده بود: «ویلای لا گرانژ میزبان نشست روسای جمهور آمریکا و روسیه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بنابر اعلام مقامات محلی: «منطقه‌ای امنیتی در اطراف محل برگزاری این نشست شکل خواهد گرفت که در آن عبور و مرور افراد و وسایل نقلیه ممنوع می‌شود.»

دفتر مطبوعاتی شورای دولتی ژنو نیز اعلام کرد: «این منطقه امنیتی برای ممانعت از هرگونه اعتراض و تظاهرات در روز‌های پیش از این نشست برقرار خواهد شد.»

این در حالیست که یک مقام آمریکایی در مصاحبه با نشریه پولیتیکو اعلام کرد: «نشست هفته آینده میان جو بایدن و ولادیمیر پوتین نتیجه‌ای برای بهبود روابط با مسکو نخواهد داشت. اکنون سال ۲۰۰۹ نیست و ما توهمی درباره گسترش همکاری‌های خودمان نداریم. این نشست تنها به عنوان ابزاری برای مدیریت روابط و تنش‌ها خواهد بود.»

پیشتر «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه، در آستانه دیدار سران این کشور و آمریکا برای گفتگوی شفاف میان مسکو و واشنگتن اعلام آمادگی کرد و گفت: درباره اینکه نشست ولادیمیر پوتین و جو بایدن تحول بزرگی به دنبال داشته باشد، در توهم به سر نمی‌بریم یا پیش‌بینی‌های ما در سطح بالا نیست.

جو بایدن و ولادیمیر پوتین روز ۱۶ ژوئن در شهر «ژنو» سوئیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد؛ این اولین دیدار حضوری پوتین و بایدن از زمان روی کار آمدن رئیس‌جمهور آمریکا خواهد بود.

پربیننده ترین هشدار روسیه به اعضای شورای حکام درباره برجام واشنگتن: ایران از اقدامی که بازگشت به برجام را پیچیده می‌ کند خودداری کند ایران فرصت مذاکرات وین را غنیمت بداند مذاکرات وین برای احیای برجام پایان هفته از سر گرفته می شود ابراز نگرانی مجدد آمریکا و اروپا از تداوم تعلیق اجرای پروتکل الحاقی در ایران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: روسیه و آمریکا انتخابات ۱۴۰۰ ولادیمیر پوتین جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اتهام رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا را مبنی بر اینکه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه پشت تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا است، «توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی» دانست.

ماریا زاخارووا در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: ادعاهای «نانسی پلوسی» را نمی توان چیزی جز اهانت به آمریکایی‌ها و دموکراسی تصور کرد.

در روزهای اخیر، تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا به صحنه‌ای برای اعتراض به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کمک‌های آمریکا به تل‌آویو به‌ویژه پس از تصویب بسته جدید کمک‌های نظامی واشنگتن به تل آویو تبدیل شده‌اند که پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا در حال سرکوب آن است.

کد خبر 6089032

دیگر خبرها

  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ