Web Analytics Made Easy - Statcounter

فائزه ابراهیمی در گفت‌وگو باخبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: اهل روستای بوربور و متولد ۸۲ هستم و از سال ۹۷ وارد رشته‌ی جودو شدم. رتبه دوم و مقام اول استانی مسابقات کوراش بزرگسالان انتخابی تیم ملی را کسب کردم.

وی گفت: از آنجایی که برادرم در این رشته کار می‌کرد، از کودکی در منزل با هم تمرین می‌کردیم و پس از مدتی پدرم استعداد ورزش را در من دید و مشوقی برای پیشرفتم در این رشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این جودوکار استان تصریح کرد: علاوه بر تشویق وی، خودم نیز خیلی سریع علاقه‌مند شده و حتی بعد آمدن از باشگاه نیز تمرین می‌کردیم که همین موجب ورود من به عرصه‌ آموزش حرفه‌ای شد. 

وی با ابراز خرسندی و امیدواری نسبت به موفقیت‌های آینده بیان کرد: انگیزه پدرم برای آنکه مارا، راهی آموختن این رشته می‌کند و همچنین اهداف بلند خودم، شوق و عشق را در درونم بیشتر می‌کند. 

ابراهیمی افزود: به دلیل شیوع کرونا مدتی باشگاه‌ها تعطیل شد اما الان دوباره کار رونق گرفته و ما مسافت ۴۵ کیلومتری را طی می‌کنیم تا ازروستا به باشگاه برویم.

این بانوی جودوکار از دغدغه بانوان روستایی در حیطه ورزش سخن گفت و اضافه کرد: شورای روستا چند سال پیش تلاش کردند که در روستا باشگاهی زده شود اما به نتیجه نرسید و این خیلی ناراحت کننده است که استعدادهای روستا به دلیل کمبود امکانات پیشرفت نکرده و شناخته نمی‌شوند؛ ضمن اینکه حامی خاصی نیز ندارند.

وی ضمن ابراز ناراحتی از امکانات کم، خاطر نشان کرد: باید در روستا، سالن ورزشی زده شود و اگر مقدور نیست حداقل تستی گرفته شود تا مهارت‌ها و استعدادهای مناطق محروم نیز شناسایی شوند.

ابراهیمی ضمن تشکر از رضامهنانی که با خرید اولین لباس جودو مشوق پیشرفت وی بوده، گفت: بجز ورزش جودو برای کنکور درس می‌خوانم و علاوه بر آن درکشاورزی به پدرم کمک می‌کنم به گونه‌ای که شب‌ها مطالعه کرده و روزها به کشاورزی می‌پردازم که گاهی امتحانات آنلاین را نیز سر زمین انجام می‌دهم.

وی در ادامه در خصوص حجاب تصریح کرد: از آنجایی که مسلمان و ایرانی هستیم هرمنطقه از جهان نیز که برویم با حجاب حضور پیدا خواهیم کرد و حجاب مانع پیشرفت در رشته ورزشی نیست، چون حجاب بیانگر شخصیت انسان بوده و ممکن است از نگاه هر فرد متفاوت باشد اما برای من مانعی ایجاد نکرده است.

ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: اگر کسی چیزی را واقعا بخواهد با تلاش به آن خواهد رسید.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش روستا ورزشی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته آینده مراسم تجلیل از هزار و ۵۱۷ نفر از قهرمانان و دست اندرکارانی که سال گذشته موفق شدند برای کشور افتخار افرینی کنند را با حضور شخص رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

وی افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش این عزیزان تقدیم خواهد شد.

وزیر ورزش در خصوص بازی‌های المپیک اظهار کرد: اولاً متولی بازی‌های المپیک کمیته ملی المپیک است و حتماً وزارت ورزش در این خصوص کمک می‌کند و نه تنها در رشته وزنه برداری بلکه در سایر رشته‌های ورزشی مثل کشتی و وزنه برداری و تکواندو و همه رشته‌هایی که کسب سهمیه کرده اند، کمک کند.

در حال تکمیل…

کد خبر 6094074

دیگر خبرها

  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • مدل دانشگاه آزاد برای رسیدن به توانایی گروهی، شبکه سرای نوآوری است
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • درگذشت صدای جوان رادیو