Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، فلسطینی‌های ساکن قدس از ورود ایتمار بن غفیر، نماینده افراطی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و شهرک‌نشین‌های صهیونیست به باب العامود و مسجدالاقصی ممانعت کردند و آن‌ها را از این منطقه بیرون راندند.

به دنبال این اقدام اهالی قدس، پلیس اشغالگر صهیونیستی چند فلسطینی ازجمله یک کودک را به‌دلیل تلاش برای جلوگیری از ورود بن غفیر به باب العامود بازداشت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیرو‌های رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن فلسطینی‌های معترض در باب العامود، از بمب‌های صوتی استفاده کردند و جوانان فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

علاوه بر این نیرو‌های صهیونیست اهالی محله شیخ جراح که در اعتراض به حکم دادگاه این رژیم در مورد تخلیه خانه‌هایشان تجمع کرده بودند را سرکوب کردند.

در همین راستا، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس هشدار داد: «همراه رهبران مقاومت فلسطین، تحولات قدس و مسجدالاقصی را زیر نظر داریم.»

ابوعبیده افزود: «آنچه در قدس و مسجدالاقصی جریان دارد، تلاش‌های تنش‌زا و خصمانه اشغالگران و رهبران آن‌ها است.»

سخنگوی گردان‌های القسام تأکید کرد: «نسبت به تعرض به مسجدالاقصی به شدت هشدار می‌دهیم و به مرابطین مسجدالاقصی که از آلوده شدن آن به صهیونیست‌ها مانع می‌شوند، درود می‌فرستیم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باب العامود رژیم صهیونیستی تحولات فلسطین باب العامود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه حمایت از اسیران فلسطینی اعلام کرد که از روز یکشنبه تاکنون، ۱۲ نفر در کرانه باختری بازداشت شدند.

به گزارش این باشگاه، رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان‌الاقصی تا امروز، ۸ هزار و ۵۰۵ نفر را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در طی مدت یاد شده، ۴۹۱ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسیده اند.

همزمان با جنگ ویرانگر در نوار غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید بر جای گذاشت، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و کرانه باختری شاهد موجی از تنش ها و درگیری های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر و یورش به محله ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست ها است.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اخیرا اعلام کرد که بازداشت های خودسرانه دسته جمعی، بازداشت های غیرقانونی و موارد شکنجه گزارش شده و سایر اشکال بدرفتاری با زندانیان فلسطینی را در کرانه باختری ثبت کرده است.

این خبر در حالی منتشر می شود که جنگ علیه نوار غزه تاکنون به شهادت ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و زخمی شدن ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر منجر شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ فیلم
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • عقب‌نشینی آمریکا از تحریم گردان نظامی افراطی رژیم صهیونیستی
  • پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • تصویر سخنگوی گردان‌های القسام در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه