Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام جنبش انصار الله تاکید کرد که عملیات نظامی علیه کشورهای متخاصم علیه یمن ادامه دارد.

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن در گفت‌‌وگو با شبکه المیادین گفت: ما به کشورهای متخاصم تاکید می‌کنیم که حضور نیروهایشان در یمن آنها را در معرض حمله قرار می‌دهد و سرنوشت نظامیان خارجی در یمن مرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام میدانی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در گفت‌وگو با شبکه المیادین گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امشب چند تجمع نظامیان دولت مستعفی منصور هادی و ائتلاف در شمال استان مأرب را هدف قرار دادند.

این منبع گفت: یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند هواپیمای شناسایی پادگان صحن الجن در شرق مارب را هدف گرفت.

شبکه الجزیره هم از کشته شدن تعدادی در این حمله علیه مارب خبر داد، اما هنوز منابع صنعاء این خبر را تایید نکردند.

البخیتی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بازداشتی‌های حماس نزد عربستان سعودی هیچ اقدام نظامی در این کشور انجام ندادند و ریاض آنها را به منظور راضی کردن اسرائیل این اعضای حماس را بازداشت کرده است.

به گفته رسانه‌های یمنی، ائتلاف سعودی-اماراتی امروز در 26 نوبت مناطقی از استان‌های صعده، مارب و حجه را بمباران کرد.

انتهای پیام/.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ائتلاف سعودی حمله مارب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری یورش برد.

در شهر رام‌الله یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که به این منطقه یورش برده بودند به شهادت رسید.

همچنین شهرک «بیت فوریک» در شرق نابلس نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست، ورود آنان به خانه‌های فلسطینیان و به هم‌ریختن اسباب و اثاثیه موجود در آن از سوی صهیونیست‌ها بود.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به روستای «برقه» واقع در شرق رام‌الله نیز یورش بردند و به بازرسی از خانه‌های فلسطینیان پرداختند.

نظامیان صهیونیست پس از یورش به شهر طولکرم با مقاومت مبارزان فلسطینی و تیراندازی این مبارزان مواجه شدند. نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مسجدی در طولکرم نیز یورش بردند و یک فلسطینی را بازداشت کردند.

در جریان یورش نظامیان صهیونیست به منطقه «عزبه الجراد» در طولکرم هم یک جوان فلسطینی از سوی این نظامیان مورد ضرب و شتم قرار گرفت. در نتیجه این تعرض نظامیان صهیونیست دست این جوان فلسطینی شکست.

کد خبر 6088291

دیگر خبرها

  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی