Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@21:03:45 GMT

دنبال گفتمان انقلاب هستیم/ تغییر ریل گذاری اقتصادی

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۷۸۷۳

دنبال گفتمان انقلاب هستیم/ تغییر ریل گذاری اقتصادی

ساری- فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء با بیان اینکه مردم ما به انقلاب علاقمند هستند، گفت: در پی گفتمان انقلاب هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سعید محمد شامگاه پنجشنبه در همایش هواداران محمد، یاوران رئیسی در ساری با اشاره به اینکه تفکر منتهی به غرب و کسانی که آمال و آرزوهایشان غرب است، نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کنند، اظهار داشت: قطعاً ایرانی در مقابل نظام سلطه سرتعظیم فرود نخواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اظهار اینکه آمریکا نمی‌خواهد آب خوش از گلوی ملت پایین رود، ادامه داد: هشت سال کشور درگیر برجام است و هیچ وقت آنان تحریم‌ها را رفع نمی‌کنند.   وی با اظهار اینکه عاقبت مرسی و قذافی‌ها را دیدیم، یادآور شد: باید برای توسعه کشور به تفکر انقلابی مبتنی بر جوانگرایی تکیه شود و به ظرفیت‌های داخلی نگاه کنیم.   نماینده اعزامی حجت الاسلام رئیسی به مازندران با عنوان اینکه دشمنان می‌خواهند کشور را تحت فشار بگذارند تا از درون بپاشد، یادآور شد: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به ظرفیت‌های داخلی تاکید و توجه کرده‌اند.   سردار محمد با عنوان اینکه نباید به مردم کدهای غلط داد و به سمت دیگری هدایت کرد، افزود: مشکلات کشور پیامک‌های حجاب و ناراحتی از این پیامک‌ها نیست و باید بدانیم که اصلاح طلب و اصولگرا خروجی مناسبی برای مردم نداشتند.   وی با تاکید براینکه دنبال گفتمان انقلاب هستیم زیرا عموم مردم به انقلاب علاقمند هستند، یادآور شد: امروز مردم کشور از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند و باید ریل اقتصادی کشور تغییر کند.   وی با اظهار اینکه صنعت مازندران ضعیف است، ادامه داد: مشکلات مازندران زیرسرسبزی آن و نعمت‌هایی که دارد، پنهان است و مردم مازندران با خرده مالکی مواجه هستند.   سردار محمد با عنوان اینکه گردشگری مازندران نیازمند ضوابطی است و باید در استان با توسعه صنایع کوچک که محیط زیست آسیب نزد، برای اشتغال زایی و کارآفرینی تلاش کرد، گفت: همچنین گردشگری استان باید پیوست فرهنگی داشته باشد.   فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا، از انتخابات به عنوان شب‌های قدر انقلاب اسلامی یاد کرد و با بیان اینکه مازندران با مشکلات زیست محیطی مواجه است، مدیریت جهادی را راهکار مناسبی برای حل مشکلات دانست.   وی با تاکید بر مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: امروز وقت قهر کردن نیست و باید مشارکت آینده، دولت آینده را حمایت و تقویت کرد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینیان بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بسیج کارگران مطالبات جدی کارگران محسوب می‌شود.

وی گفت: مجموعه سپاه کربلا خود را در کنار کارگران می‌بیند، اظهار کرد: کشورهای غربی کارگران به عنوان یک وسیله و ابزار می‌بینند اما در نظام مقدس اسلامی کارگران در راس قرار دارند پیامبر گرامی اسلام بر دستان زحمتکش کارگران بوسه زده است.

حسینیان با اشاره به اهمیت و جایگاه کارگران در کشور ادامه داد: در سال‌هایی که با شعار اقتصادی مزین شده است نقش کارگران در تحقق آن پررنگ است زیر کارگران چرخ تولید را به چرخش در می‌آورند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم با کمک دستگاه‌های مختلف مسائل و مشکلات فراروی کارگران را به حداقل برسانیم.

کد خبر 6093344

دیگر خبرها

  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند