Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@17:00:08 GMT

توقف در پروژه ها معنا ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۷۹۲۱

توقف در پروژه ها معنا ندارد

ایسنا/قم شهردار قم با تاکید بر اینکه توقف در پروژه‌ها معنا ندارد، گفت: تا زمانی که مسئولیت را برعهده داریم پرتوان و انگیزه پیگیر کارها هستیم.

دکتر سید مرتضی سقاییان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم اظهار داشت: شهر به سختی در حال اداره شدن است و از نمایندگان و دولت انتظار می‌رود، تلاش ویژه‌ای چه در صحن مجلس و چه در بدنه دولت برای حمایت جدی از شهرداری‌ها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در شرایط موجود باید دست به دست هم داده و هوشیار و هماهنگ براساس برنامه‌ای که شهرداری ترسیم کرده برنامه را جلو ببرند و حداکثر استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت خدمت در شهر مقدس قم انجام شود.
شهردار قم با بیان اینکه خوشبختانه چارچوب شهرداری قم بسیار خوب و به روز شکل گرفته و برنامه‌ها با ریتم خوب و مناسبی در حال انجام شدن است، تصریح کرد: معاونان، مدیران مناطق و ستادی و همچنین سازمان‌ها باید با عزمی جذم و توان مضاعف کارها و برنامه را جلو ببرند تا بر مشکلات فائق آییم.
سقاییان نژاد با تاکید بر اینکه توقف پروژه‌ها معنا ندارد با قدردانی از معاونت‌ها، سازمان‌ها، مناطق، مدیریت‌ها، پیمانکاران و سرمایه‌گذاران گفت: به هیچ عنوان نباید توقف و کندی حرکت در افتتاح پروژه‌ها و آغاز عملیات اجرایی و رونمایی‌ها داشته باشیم.
شهردار قم بیان کرد: تا زمانی که مسئولیت را برعهده داریم باید پرتوان و انگیزه پیگیر کارها باشیم و براساس برنامه زمان‌بندی شاهد افتتاح پروژه‌ها و آغاز عملیات اجرایی آن باشیم. در این زمینه نیز تاکید ویژه این است که تمام سازمان‌ها، مناطق، مدیریت‌ها و معاونت‌ها با هم همکاری داشته باشند.
سقاییان‌نژاد با تاکید بر اینکه در مدیریت ما حرکت آهسته معنا ندارد، افزود: چه در دوره ثبات شوراها و چه در دوره انتخابات و تغییر و تحول شوراها، حرکت هوشمندانه بر مدار برنامه‌ها و خدمت به مردم توقف ندارد.
شهردار قم در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حرکت‌های انجام شده در راستای تحقق شهرهوشمند گفت: در حال حاضر در این راستا بستر خوبی فراهم شده و برخی از خدمات در این حوزه و آموزش‌های لازم انجام شده و قابل تقدیر دارد. شهروندان به نسبت در گام اول خوب همکاری دارند و انتظار داریم رسانه‌ها نیز همکاری کنند که این فرهنگ برای استفاده غیرحضوری مردم ایجاد و تقویت شود.
سقاییان‌نژاد افزود: برای استفاده از خدمات غیرحضوری شهرداری قم در این راستا به معاونت برنامه‌ریزی تاکید شد در راستای تقویت سرعت خدمات صحت و سلامتی در خدمت‌رسانی و امنیت با حفظ امنیت شبکه برنامه‌ریزی گام دوم را برای حرکت به سمت شهر قم در افق ۱۴۰۴ شهر هوشمند انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری قم سقاییان نژاد معنا ندارد شهردار قم پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: ضمن عذرخواهی به اطلاع مسافران محترم خط ۵ می‌رساند، صبح امروز به دلیل بروز اختلال در این خط، اعزام قطارهای تندرو متوقف شد که با تلاش بی‌وقفه همکاران فنی، این اختلال به طور موقت رفع و تلاش شد تا اعزام‌های تندرو مجدداً از سرگرفته شود؛ اما به منظور انجام بررسی‌های دقیق‌تر، حفظ ایمنی و اطمینان از عملکرد صحیح سیستم، اعزام این قطارها تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

بنابراین با توجه به اینکه زمان لازم برای بررسی‌های ایمنی دقیقاً مشخص نیست، بعد از ظهر امروز تمام قطارهای خط ۵ از مبدا تهران به سمت گلشهر به صورت عادی اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است اختلال پیش آمده در سیستم کنترل علائم خط بر روی اعزام قطارهای عادی نیز تأثیر گذاشته و حرکت قطارها با کندی انجام می‌شود.

باتوجه به حذف قطارهای تندرو و کندی حرکت در این خط، از مسافران محترم تقاضا می‌شود این موارد را در برنامه ریزی بازگشت خود لحاظ کنند تا به موقع به مقاصد خود برسند.

اطلاعات تکمیلی در خصوص از سر گیری اعزام قطارهای تندرو و رفع مشکل در خط ۵، متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید. از صبر و شکیبایی مسافران محترم در طول زمان رفع این اختلال سپاسگزاریم.

کد خبر 6092148

دیگر خبرها

  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز