Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از برنامه هایی که در دولت آینده پیگیری خواهیم کرد این است که در چهار سال آینده بیش از ۴ میلیون شغل برای جوانان ایجاد کنیم و برای آن برنامه داریم.

به گزارش برنا، سعید جلیلی که در برنامه ای در شبکه ۲ با مردم سخن می گفت، افزود : بیکاری یکی از مشکلاتی است که جوانان با آن مواجه هستند و ما برای این مشکل در دولت آینده طرح و برنامه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: یک جوان ۱۰ سال از بهترین روزها و عمر خود را مشغول تحصیل و درس خواندن است، طبق قانون اساسی داشتن شغل مناسب و رضایت مندی از شغل حق همه آحاد جامعه است و ما این مساله را بررسی کردیم و برای آن طرح های مختلفی هم داریم.

 

جلیلی خاطر نشان کرد: ما در حوزه های معدن، صنعت و سایر بخش های دیگر مانند شیلات، گردشگری و دیگر حوزه ها، ظرفیت های بسیاری داریم که باید از آن استفاده کرد. اگر برنامه ریزی خوبی در این حوزه ها انجام شود نتایج قابل قبولی به دست می آید و می توانیم اثرات آن را شاهد باشیم.

 

 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از برنامه های من این است که در سایر رشته ها نیز شغل ایجاد کنیم، ما می توانیم در بسیاری از کارها طرح های پژوهشی را برون سپاری کنیم و این فرصت را در اختیار جوانان قرار بدهیم تا آن ها نیز از این فرصت بهره مند شوند. بسیاری از طرح های پژوهشی و مطالعاتی را می توان به جوانان تحصیل کرده واگذار کرد تا آن ها وارد بازار کار شوند.

 

جلیلی تصریح کرد: مانند نظام مهندسی می توانیم سامانه ای ایجاد کنیم تا فارغ التحصیلان رشته های علوم انسانی و علوم پایه نیز با ثبت نام خود در این سامانه ها بتوانند خودشان را معرفی کنند و دستگاه ها نیز موظف هستند طرح های خود را به جوانان ارائه کنند تا این جوانان نیز با شرکت در مناقصات این طرح ها را عهده دار شوند و در ازای آن نیز مزد بگیرند. همچنین دانشگاه ها نیز موظف هستند که دانش آموختگان خود را در یک رشته شغلی مشغول کنند و در طی تحصیل و پایان نامه هایی که مرتبط با صنعت باشد، حتما با برنامه ریزی درست می شود کارهای بسیاری را انجام داد. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سعید جلیلی بیکاری دولت قانون اساسی جامعه صنعت گردشگری انتخابات ریاست جمهوری بازار کار جلیلی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق

حجت الاسلام مدرسی از اساتید دانشگاه و حوزه در همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق گفت: تقویت باور و ایمان لازمه خداشناسی است و اعتقاد باید سرمنشأ ایمان باشد.

او با تببین ویژگی‌های مربیان و متربیان از دیدگاه امام جعفر صادق (ع) افزود: عقل و تفکر و تشخیص حق و باطل از اصلی‌ترین صفات مسولان عقیدتی است.

مدرسی بیان داشت: امروز در جامعه به ویژه در فضای مجازی تشخیص حق و باطل مشکل شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: باید با مربیان و متربیان زندگی کرد تا کار تاثیرگذار باشد.

او گفت: برای تاثیر گذاری باید از رنج و درد‌ها شناخت داشته باشیم و آن را درک کنیم.

مدرسی افزود: مجروح جنگ فرهنگی کسی است که دنبال جریانات ضعف فرهنگی در فضای مجازی است.

او گفت: افکار جوانان را باید درک کنیم بعد وارد بحث شویم و دلسوزی کنیم و جوانان را از خودمان بدانیم.

مدرسی بیان داشت: نیاز به صبر و بردباری داریم و به قدرت بخشندگی و در این راه باید هزینه کرد.

مدرسی گفت: باید در کنار هم به تولید محتوای مفید برای جامعه بپردازید و شرایطی را که بسیج و سپاه که 
به مانند کندوی زنبور عسل فراهم کرده، قدر بدانیم.

او بیان داشت: تولیداتی داشته باشیم که همه اقشار به دنبال ان باشند و هر چه در توان داریم خرج کنید و فداکاری کنیم.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، سرود دسته جمعی و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی بسیج بافق از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • (عکس) سعید جلیلی و فیدل کاسترو در یک قاب
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود
  • تلاش سعید جلیلی برای گرفتن عکس یادگاری با فیدل کاسترو | تصویر
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها
  • جوانان باید از منطق سیاست‌ها و رفتار نظام با خبر باشند | آنها بدانند چرا حاضر به ایجاد روابط با برخی کشور‌ها نیستیم | دانش‌آموزان را از خطر‌ها و دشمنی‌ها آگاه کنید
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست