Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ویژه برنامه مشارکت حداکثری ملک سلیمانی گفت: انقلاب فخر انبیا و اولیاء الهی است که امروز در جامعه اسلامی متجلی شده است و دشمنان تصمیم گرفتند سردار سلیمانی را که بزرگترین قیام کننده در برابر ظلم و ستم بود به عنوان فرمانده سپاه قدس شهید کنند او را به خاطر انسجام جهان اسلام برای بستر سازی حکومت امام زمان(عج) که یکی از آنها مراسم اربعین بود هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: حاج قاسم نور چشم ما تربیت یافته مکتب وحی، اهل بیت و عاشورا است و  چه زیبا عمل کرد که امروز ۷۰ درصد رای مردم سوریه به حاج قاسم سلیمانی است و عملکرد مقاومت حاج قاسم درسوریه پیروز شد.

سردار معروفی گفت: درانقلاب اسلامی امام پیامبر گونه عمل کرد و امام اسلام ناب محمدی و اسلام انقلابی را آفرید واگر داعشی درست شد تا حکومت اسلامی را وارونه جلوه دهد، شهید سلیمانی اجازه نداد این وارونه جلوه دادن اسلام به نتیجه برسد و غده سرطانی ریشه کن شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عصاره انقلاب اسلامی حاج قاسم سلیمانی است که یک الگوی کامل تربیت شده اسلام است.

او مشکل امروز جامعه را در نظام اعتقادی دانست و گفت: این انقلاب بدون نام امام خمینی(ره) درهیچ کجا شناخته شده نیست و دشمنان امروز ما دشمنان دیروز ماهستند که به دنبال تصرف زمین نیستند بلکه به دنبال تصرف ذهن، قلب، اراده و شجاعت ملت ایران هستند.

سردار معروفی گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای یعنی امنیت پایدار سیاسی، قدرت پایدار، تعیین دولت حزب الهی و انقلابی برای برون رفت ازمشکلات موجود ، انقلاب بامردم تعیین می‌شود و شهادت حاج قاسم ثابت کرد که انقلاب اسلامی زنده است و انقلاب یعنی رفع تبعیض، فساد و بی عدالتی و مردم باید باانتخاب صحیح درانتخابات شرکت کنند تا از این وضعیت عبور کنند.

اوافزود: مابه میدان دار و مرد میدان نیاز داریم که باید صداقت دررفتار، گفتار و کردار داشته باشند و مردم باید درانتخابات شرکت کنند تا به سرنوشت خودشان رای دهند.

حجت الاسلام عرب پور، نماینده، ولی فقیه درسپاه ثارالله استان کرمان در ویژه برنامه مشارکت حداکثری ملک سلیمانی در گلزار شهدای کرمان گفت:مقاومت در راه آنچه که دشمن به آن می‌اندیشد مقاومت درمقابل توطئه‌ها، ترفند‌های دشمن انجام می دهد مکتب ما آسمانی و قرآنی است که مردان بزرگی را در دامان خود پرورش داده است قرآن به ما درس مقاومت و ایستادگی می آموزد.

او باتوجه به درپیش بودن انتخابات گفت: باید با انتخاب درست حماسه ای دیگر خلق کنیم .

حجت الاسلام عرب پور مهمترین مقوله نظام جمهوری اسلامی را جمعیت دانست و افزود: امروز میدان ما باید مملو از جمعیت باشد که متاسفانه با کاهش جمعیت مواجه هستیم و این یک هشدار است ،ایران اگر می‌خواهد مقتدر باشد باید جمعیت داشته باشد.

او ادامه داد: عمل کردن به فرامین مقام معظم رهبری یک واجب شرعی است انتخابات یکی از صحنه‌هایی است که مردم باید با شور و حضور حداکثری پای صندوق‌های رای بروند، زیرا هر رای یک تیر به قلب دشمن است ،ایران ملک سلیمانی است و کرمان جایگاه ویژه تری دارد، درکنار شهیدان و مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای تحقق انتخاباتی پر شور پیمان می بندیم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران انتخابات 1400 حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان از آغاز به کار هیئت‌های علمی برای معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خبر داد. - اخبار استانها -

محمد شهباز گهرویی در گفت و گو با تسنیم بیان کرد: فرآیند انتخاب چهره سال 1402 هنر انقلاب خوزستان بر اساس شاخص‌هایی چون خلق اثر با انتشار وسیع یا اکران موفق در سال گذشته، تأثیرگذاری اجتماعی، تلاش ویژه درباره آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، تجربه مؤثر در جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی و واکنش هنرمندانه، تأثیرگذار و سریع به اتفاقات و رویدادهای روز کشور به انجام می‌شود.

وی افزود: انتخاب اولیه و معرفی کاندیداها در رشته‌های داستان، شعر، نمایش، موسیقی، عکس، طنز، ادبیات پایداری، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و پژوهش انجام خواهد شد.

به گفته وی، چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی نام تعدادی از هنرمندان به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب خوزستان ارائه می شود.

به گزارش تسنیم، آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال 1402 هنر انقلاب خوزستان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه ساعت 19 در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود. 

دهمین سال است که حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته «فاطمه طیوب» به‌عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد