Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اولا این آقایان هیچکدام در حد رئیس جمهور آینده ظاهر نشدند دوما اینکه هرگز این هفت نفر به حال توجه نکردند که در حال حاضر شرایط ممکلت، چیست.

«حجت الاسلام سید رضا اکرمی»، عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: من به عنوان یک طلبه این دو مناظره را شنیدم و در دفترم یادداشت کردم، فکر هم در مورد آنها می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولا این آقایان هیچکدام در حد رئیس جمهور آینده ظاهر نشدند دوما اینکه هرگز این هفت نفر به حال توجه نکردند که در حال حاضر شرایط ممکلت، چیست؟

او افزود: ما امروز مسائلی چون کرونا، خرید واکسن، خشکسالی و تحریم آمریکا و اروپا، مسئله ممنوعیت فروش نفت و امثال اینها را داریم اما آقایان به این مسئله توجه نکردند که در شرایط امروز یعنی سال 1400، چگونه باید مملکت را تحویل گرفت و اداره کرد.

این فعال سیاسی ادامه داد: از مردم چیزی نگفتند که ای مردم برای خشکسالی و گرانی به ما کمک کنید. برای تولید و برای برخورد با دشمن کمک کنید. بر مقاومت بیفزایید و صرفه جویی را پیشنهاد کنند، اصلا از مردم کمک نگرفتند. فقط به مردم گفتند که اگر بنده بیایم چنین و چنان می کنم. اینکه کنار گود بنشینند و بگویند که لنگش کن دیگر فایده ندارد. باید درون گود آمد و مردم را به بازی گرفت و کار شایسته و بایسته، انجام داد.

او اضافه کرد: نکته بعدی اینکه بالاخره ما اشکال نسبت به دیگران و گذشته داریم اما بیایید یک سر سوزن انصاف به خرج بدهید، آیا عمدا کار نکردند یا نگذاشتند که کار کنند. کرونا یکسال و نیم است که بیش از یک میلیون نفر را در گردشگری بیکار کرده، حالا رئیس جمهور یا دولت چه می خواهد انجام دهد؟ کرونا دنیا را به زانو در آورده است. همین که ما الان زنده هستیم و مملکت را اداره می کنیم و افتتاح انجام می شود، باید شاکر خداوند باشیم و از مردم یاری بخواهیم. آنچه رخ داد بی انصافی، ضد اخلاقی و بی وجدانی بود. 6

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه برنا ریاست جمهوری دوما نفت خشکسالی صرفه جویی بازی گردشگری رئیس جمهور دولت انتخابات سید رضا اکرمی انتخابات 1400 رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078118 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است