Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،در بسته انتخاباتی امروز، جمعه ۲۱ خرداد ۳ خبر از شهرستان های آبادان و خرمشهرمی‌خوانید.

حل مشکلات مردم در گرو حضور حداکثری مردم

آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حضور حداکثری مردم در انتخابات را ضامن امنیت کشور و نیز حل مشکلات مردم دانست و افزود: مردم شهرستان آبادان هم مشکلات زیادی دارند که این مشکلات توسط نمایندگانشان بسیار پیگیری شده است، اما متاسفانه به دلیل مشکل مدیریتی هنوز ره به جایی نبرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از شهروندان خواست با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، موجبات تشکیل یک دولت اسلامی مقتدر را در کشور ایجاد کنند.

تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا

تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از امروز در شهر‌های آبادان و خرمشهر همزمان با سایر نقاط کشور آغاز شد.

بنابر اعلام ستاد انتخابات کشور ، این فرآیند تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات یعنی ساعت ۷ صبح پنج‌شنبه (۲۷ خرداد) ادامه دارد.

شورا کانون قدرت سیاسی نیست

محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر گفت:شورا کانون قدرت سیاسی نیست، اما می‌تواند کانون قدرت خدمتگزاری به مردم باشد، قانون هم اختیارات زیادی به شورا تفویض نموده و آبادانی و توسعه هر شهری در دستان قدرتمند اعضای شورا است.

حیدری تصریح کرد:اعضای شورا باید متعهد، متخصص و پایبند به مردم داری و اخلاق مداری باشند اگر تلاش آن‌ها برای خدمتگزاری باشد این تلاش‌ها مقدس و این رقابت‌ها ستودنی است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان ۲۸ خرداد جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورا حضور حداکثری شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان،احمد آریائی نژاد فرزند شمس اله با کد نامزدی ۱۱ و حسین احمدی فرزند احمد با کد نامزدی ۲۲ به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر راه یافته اند.

تبلیغات انتخاباتی از روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز اخذ رای ادامه خواهد داشت.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر روز جمعه ۲۱  اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

این انتخابات همچون دور نخست به شکل تمام الکترونیک برگزار می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران