Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین معروفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اکنون کشور ما در شرایطی خاص قرار دارد به طوری که دشمنان انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ما برای نا امید کردن مردم ایران صف آرایی کرده اند و سعی دارند با تبلیغات سوء و به رخ کشیدن مشکلات اقتصادی ، مردم را از شرکت در انتخابات بازدارند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم و معزز انقلاب طی ماه های اخیر وضعیت دشمن و مملکت را توجیه و تبیین می کنند، افزود: دشمن می خواهد مردم ما با انقلاب قهر کنند در حالی که رای ندادن قهر با انقلاب نیست قهر با خودمان و سرنوشت خودمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار معروفی با تأکید بر اینکه مردم باید بدانند اگر می خواهند وضع موجود تغییر کند باید به پای صندوق های  رأی بیایند، تصریح کرد: رئیس جمهور هر چه با رای بالاتری انتخاب شود می توان با انسجام بیشتری مشکلات را حل کرد.

 وی انقلاب را متعلق به همه مردم دانست و افزود: مردم ما مردم هوشمندی هستند و به آنان سفارش می شود که گوش به حرف دشمنان و بدخواهان ندهیم.

فرمانده سپاه ثارالله خاطرنشان کرد: ایرانِ سربلند نه تنها در منطقه بلکه در همه دنیا مؤثرترین کشور دنیاست.

وی تأکید کرد: ما نباید تحت تأثیر کفر باشیم و علیرغم وجود گلایه ها به دلیل مشکلات حوزه معیشت و اقتصاد مردم در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کنند.

سردار معروفی یادآور شد: مردم مشکلات را در حوزه اقتصادی و معیشت تحمل می کنند اما فساد، تبعیض، بی بند و باری، کم کاری و بی عدالتی را تحمل نمی کنند و برای تغییر وضع موجود رای می دهیم.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری به طور همزمان در روز ۲۸خردادماه برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی شهربابک پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی شهربابک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران