Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی در نشست اعضای هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی با کاندیداهای شوراهای اسلامی  دو شهر گنبدکاووس و «اینچه‌برون» اظهار کرد: مردم بهترین و هوشمندانهترین نظارت ها را بر کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها دارند و به همین سبب مهمترین انتظار ما از شما در زمان تبلیغات رعایت رفتار و اخلاق انتخاباتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در تبلیغات تلاش کنید تا دیدگاه‌ها، برنامه‌ها را بیان و خود را بیشتر معرفی کنید و از دادن وعده‌های دروغ که در حد و اختیارات شما نبوده به شدت پرهیز کنید.

* کاندیداها از نماد وحدت و زندگی مسالمت‌آمیز برادران اهل تشیع و تسنن مراقبت کنند/  کاندیداها از بیان مسائل قومیتی و مذهبی که سبب ایجاد شبهه  و اختلاف می‌شود، خودداری کنند
فرماندار شهرستان گنبدکاووس بیشترین ظرفیت در شرایط کنونی برای تبلیغات را فضای مجازی بیان کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا در حال حاضر بیشترین ظرفیت برای استفاده از تبلیغات فضای مجازی بوده و تلاش شود تا قوانین و دستورالعمل‌های لازم در این راستا را مطالعه کنید تا جرایم این بخش کاهش یابد.
وی گنبدکاووس را نماد وحدت، انسجام و همدلی در کشور دانست و افزود: یکی از افتخارات شهرستان گنبدکاووس زندگی مسالمت‌آمیز برادران اهل تشیع و تسنن در کنار هم با وحدت و یکدلی بوده و انتظار داریم کاندیداها در زمان تبلیغات به شدت از این فضا مراقبت و صیانت کرده و از بیان مسائل قومیتی و مذهبی که سبب ایجاد شبهه  و اختلاف می‌شود، خودداری کنند.
*جرایم لفظی بیشترین و بالاترین جرایم در گلستان است
رئیس دادگستری شهرستان گنبدکاووس نیز در این نشست گفت: متاسفانه از بین ۱۰ جرایم برتر استان جرایم لفظی بیشترین و بالاترین جرم را در گلستان داشته و امسال قانونگذار مجازات سنگینی و متنوعی را برای آن در نظر گرفته است.
علی یزدانی با اشاره به سفارش آموزه‌های دینی مبنی بر تعیین سرنوشت انسان‌ها توسط خود آنها اظهار کرد: هدف اصلی  برگزاری انتخابات حضور حداکثری و گسترده مردم برای تعیین سرنوشت خود بوده که در آموزه‌های دینی نیز به آن سفارش شده است.
وی تصریح کزذ: تلاش کنیم تا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حضور و مشارکت حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رای داشته باشیم.

* مدیران کانال‌های کاندیداها قوانین مربوط به انتشار خبر و مطالب در فضای مجازی را مطالعه کنند تا از هرگونه جرایم در این راستا مصون باشند
وی با اشاره به تخلفات انتخاباتی در دوره‌های گذشته خاطرنشان کرد: خرید و فروش رای، توصیه به نام و کاندیدای خاص در روز انتخابات در شعبات اخذ رای از جمله تخلفات انتخاباتی دوره‌های گذشته است.
رئیس دادگستری شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه در این دوره انتخابات فضای مجازی بیشترین استفاده را در تبلیغات کاندیداها دارد، ابراز کرد: توصیه می‌کنیم هم کاندیداها و هم اصحاب رسانه و مدیران کانال‌ها خبری قوانین مربوط به انتشار خبر و مطالب در فضای مجازی را مطالعه کنند تا از هرگونه جرایم در این راستا مصون باشند.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس دادگستری دادگستری گنبدکاووس علی یزدانی خرید و فروش رای کاندیدای خاص روز انتخابات شعبات اخذ رای تخلفات انتخاباتی مشارکت حداکثری فضای مجازی بالاترین جرایم قانونگذار مجازات سنگینی متنوعی نماد وحدت انسجام زندگی مسالمت آمیز برادران اهل تشیع و تسنن شهرستان گنبدکاووس فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، برابر قانون، نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی اسلامی ۸ روز قبل از اخذ رای تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات می‌توانند تبلیغات خود را انجام دهند.

در گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

مهدی دهرویه فرماندار گنبدکاووس با اشاره به آغاز تبلیغات برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت: ۲۱ سالن برای برگزاری سخنرانی هر دو نامزد، ۶٠ مکان تبلیغاتی برای نصب بنر‌ها و پوستر‌ها در مناطق مختلف شهری و ۵ بیلبورد تبلیغاتی در نظر گرفته شده تا در روند تبلیغات استفاده کنند.

۲۳۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس آماده شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کل کشور در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

براساس قانون افرادی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور نخست در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند.

دیگر خبرها

  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود