Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه لبنانی خبر داد که رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سفری به ایران و لبنان خواهد داشت و با سران ارشد این دو کشور دیدار خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه لبنانی «الاخبار»، امروز (جمعه)، به نقل از منابع آگاه خبر داد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)‌ که هم‌اکنون در قاهره به سر می‌برد، به ایران و لبنان سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاخبار در این خصوص نوشت که رئیس دفتر سیاسی حماس قصد دارد به برخی از کشورهای منطقه سفر کند و هماهنگی‌ها برای سفر به لبنان و ایران را آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش، اسماعیل هنیه با مقامات دو کشور یادشده و همچنین سران گروه‌های مقاومت فلسطین و رهبری جنبش حزب‌الله لبنان دیدار خواهد کرد.

این روزنامه لبنانی احتمال داد که رئیس دفتر سیاسی حماس در ایران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حسن روحانی رئیس‌‌جمهور و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و همچنین با برخی دیگر از مقامات بلندپایه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر افراد دیدار کند.

این روزنامه لبنانی در ارتباط با سفر هنیه به بیروت نوشت که هنیه در لبنان سعی خواهد کرد نشستی با رؤسای سه‌گانه و سران سرشناس این کشور ترتیب دهد و با سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان دیدار کند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین هم‌اکنون در قاهره به سر می‌برد و در حال رایزنی‌ با گروه‌های مقاومت فلسطینی و مقامات ارشد مصری است.

برخی از منابع خبری در ارتباط با سفر هنیه به قاهره گزارش داده بودند که احتمالا در این سفر، موضوع بازسازی نوار غزه، تثبیت آتش‌بس و تبادل اسرا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسماعیل هنیه لبنان حماس رئیس دفتر سیاسی روزنامه لبنانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین