Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:17:30 GMT

۳۶ معتاد و خرده فروش موادمخدر در قزوین دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۹۴۲۵

۳۶ معتاد و خرده فروش موادمخدر در قزوین دستگیر شدند

سرهنگ فرهاد علی بیگی روز جمعه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران مبارزه با موادمخدر استان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، پس از شناسایی نقاط آلوده و جرم خیز موفق شدند در یک عملیات ضربتی به دستگیری این تعداد از معتادان و خرده فروشان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در این عملیات ۶ کیلوگرم انواع موادمخدر نیز کشف و ضبط شد، اظهار داشت:  متهمان پس از دستگیری و با تشکیل پرونده جهت ادامه مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی بیگی، پاکسازی شهرها و نقاط مختلف استان از معتادان متجاهر را به عنوان یکی از اقدامات مستمر پلیس در استان برشمرد و اظهار داشت: این پاکسازی در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی انجام می‌شود تا میزان سرقت‌های خرد در استان کاهش یابد.

این مسؤول انتظامی خاطرنشان کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی، مسؤولان و مدیران حوزه مبارزه با موادمخدر، معتادان متجاهر پس از ادامه مراحل قضایی به کمپ‌های ترک اعتیاد  معرفی می‌شوند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین یادآور شد: دستگیری معتادان متجاهر یکی از اقدامات نیروی انتظامی استان قزوین است که در راستای اجرای سیاست‌های شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر توانسته نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

برچسب‌ها معتادان متجاهر ایرنا مواد مخدر استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر ایرنا مواد مخدر معتادان متجاهر ایرنا مواد مخدر استان قزوین مبارزه با موادمخدر معتادان متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید