Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:45:57 GMT

شرط اول برای پیروزی در جنگ اقتصادی مدیریت جهادی است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۹۴۲۶

شرط اول برای پیروزی در جنگ اقتصادی مدیریت جهادی است

گروه استان‌ها - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: شرط اول برای پیروزی در جنگ اقتصادی؛ مدیریت جهادی، روحیه انقلابی و دلسوزی عمیق برای گرفتاری مردم است. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام علی‌اشرف علیمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلاماظهار داشت: در هر انتخابات دشمنان نظام بسیج می‌شوند تا مسلمانان را از حضور در پای صندوق‌های رأی دلسرد کنند و تمام رسانه‌های خود را نیز به این امر معطوف کرده‌اند؛ لذا حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی پشتوانه عظیمی برای نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: انتخابات پیش رو به یک کابوس برای دشمنان تبدیل شده است استمرار این کابوس برای آنکه خواب را از چشم دشمنان بگیرد حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو است.

آخرین اخبار انتخابات 1400| آمادگی استان‌ها برای برگزاری الکترونیکی انتخابات / افزایش شعب اخذ رای / تامین امنیت انتخاباتمناظره انتخابات 1400 در قزوین به روایت تصویردعوت تشکل های جامعه کارگری و کارفرمایی برای حضور پرشور در انتخابات 1400

وی افزود: شرط اول برای پیروزی در جنگ اقتصادی؛ مدیریت جهادی، روحیه انقلابی و دلسوزی عمیق برای گرفتاری مردم است.

حجت‌الاسلام علیمحمدی بیان کرد: با مدیریت جهادی و تکیه بر نخبگان جوان دارای روحیه انقلابی، تهدید و تحریم تسلیحاتی را به فرصت توانمندی و خودکفایی نظامی، از جمله در صعنت موشکی تبدیل کرده‌ایم و با همین توان می‌توانیم مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم.

وی افزود: استکبار جهانی بر تشدید تحریم‌ها می‌افزاید، لکن نباید فراموش کرد که کلید عمده مشکلات، در داخل کشور است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با بیان اینکه دشمن از فضای مجازی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌کند، گفت: 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و دشمن همواره با تمامی تجهیزات خود به میدان آمده و سعی کرده است همه انتخابات‌ها را تحت الشعاع قرار دهد.

وی در پایان گفت: شرکت در انتخابات رأی به اسلام است و قطعاً مشارکت بیشتر موجب خوشحالی دوستان و مشارکت کمتر موجب خوشحالی دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/180/ ع

 

 


 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیریت جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین نوری در آیین عبادی - سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد گفت: مسئولان می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کار‌های تولیدی هدایت کنند و با حمایت‌های لازم زمینه‌های مشارکت مردم را فراهم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز کار و کارگر تأکید کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است و کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند، بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیاز‌ها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.
خطیب جمعه بجنورد در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آنها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.
امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم بداند که برای تربیت این دانش آموز کاری نکرده است.

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند