Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس نمایندگان مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری طی اطلاعیه ای کاندیدای اصلح مورد نظر خود در انتخابات خبرگان رهبری را معرفی کردند.

حضرات آیات؛ احمد بهشتی، علی اکبر کلانتری، سید علی اصغر دستغیب و سید محمد فقیه با صدور اطلاعیه ای در پاسخ به درخواست مردم در مورد کاندید اصلح ریاست جمهوری، نظرشان را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا در این اطلاعیه که نسخه ای از آن برای انتشار در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته آمده است؛ 

 «بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، رکن مهم مردم سالاری دینی و امری واقعی است. انتخابات که از مظاهر مردم سالاری دینی و یکی از منابع تولید قدرت برای استقلال و عزت کشور عزیز ایران اسلامی است.

حضور تمام مردم در این عرصه عبادی _ سیاسی، به خصوص شرکت در روز انتخابات و ریختن رای در صندوقهای رای، در واقع تقویت این نظام و موجب یاس و عقب راندن دشمنان و بدخواهان ایران است.

آنچه انتخابات این دوره را حساس تر نموده است، فشار ناشی از دو عامل مشکلات داخلی و فشارهای خارجی بر مردم عزیز این مرز و بوم و اصرار دشمنان بر تحریم انتخابات می باشد.

امید است با انتخاب فردی اصلح، شجاع، فساد ستیز و کارآمد، نه تنها بر این فشارها فائق آید، بلکه با تشکیل دولتی قوی و با هم افزایی با سایر قوا، کشور را به طرف ایرانی قوی سوق بدهد.

از آنجا که عده کثیری از مردم عزیز فارس از نمایندگان خود در مجلس خبرگان رهبری کسب نظر نمودند، بدینوسیله اعلام میداریم که از میان نامزدهای موجود، آیت الله رئیسی برای تحقق این هدف اصلح هستند و حمایت خود را از ایشان به اطلاع عموم می رسانیم.» 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات رياست جمهوري انتخابات ۱۴۰۰ خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا