Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@00:22:42 GMT

عامل کواچ برای انتقام از والیبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۹۹۸۱

عامل کواچ برای انتقام از والیبال ایران

مارکو پودرسکانین واقعا نمی‌توانست سیصدمین بازی خود با پیراهن صربستان را بهتر از این جشن بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار روز گذشته والیبال ایران مقابل صربستان که یک نبرد سخت پنج گیمه بین دو تیم باکیفیت لیگ ملتها بود، دوربین در دقایق طولانی صورت یکی از بازیکنان صربستان را نشان می‌داد؛ مارکو پودرسکانن، کاپیتان تیم ملی صربستان که سیصدمین بازی ملی خود را پشت سر می‌گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با آمار خیره کننده تبدیل به بهترین بازیکن میدان و عامل اصلی برتری تیمش مقابل ایران شد.

 

او 75% حمله موفق، 8 تک دفاع و 3 ایس (سرویس منجر به امتیاز) داشت و در بازیابی روحی صربی ها که از ایران عقب افتاده بودند، نقشی کلیدی بازی کرد.

 

پس از اینکه صربستان ست سوم را در ماراتنی جذاب با نتیجه 28-26 به ایران واگذار کرد، همه تصور می‌کردند که کار تمام است و شاگردان جوان آلکنو، صرب های بلند قامت را شکست خواهد داد، مرد 203 سانتی متری کواچ وارد عرصه شد و با ارائه نمایشی خیره کننده روی تور، برتری را برای تیمش به ارمغان آورد.

 

 

پودرسکانین در آن ست 4 امتیاز را با دفاع به دست آورد و در واقع نیمی از بلوک های خود را در ست چهارم به ثبت رساند و مانع از کسب امتیاز توسط ایرانی ها شد. از امتیاز 20 به بعد، او در حمله هم عملکرد مطلوبی داشت و به ایجاد اختلاف سه امتیازی یاری رساند تا صربستان با قاطعیت برنده این ست شود.

 

او که با کوله باری از افتخارات باشگاهی و البته قهرمانی در لیگ جهانی 2016 به رکورد ویژه 300 بازی با پیراهن تیم ملی صربستان رسید، پس از این بازی گفت: «من واقعا افخار می‌کنم که به این مهم رسیدم. 300 مسابقه با تیم ملی یک اتفاق خوب است و برای من مهم بود که بتوانم با پیروزی در این مسابقه آن را جشن بگیرم.»

 

وی افزود: «این پیروزی به ما کمک کرد که بتوانیم در کورس مسابقات لیگ ملتهای 2021 باقی بمانیم و جزو چهار تیم اول باشیم. ما بهترین بازی خود را ارائه نکردیم اما خوشحالم که با این وجود مقابل ایران به برتری رسیدیم.»

 

پودراسکانین ستاره شاغل در لیگ ایتالیاست که سابقه قهرمانی اروپا در سال های 2011 و 2019 با صربستان را هم دارد و بارها در عرصه های ملی و باشگاهی به میدان رفته و حالا برای رسیدن به رکوردهای جدید به استقبال المپیک 2020 می‌رود.

 

پس از پیروزی در ست چهارم، پودراسکانین و یارانش با انگیزه بالا وارد زمین شدند و از همان ابتدا یکی پس از دیگری امتیازات را کسب کنند تا وبسایت های صرب به تمجید از «عقاب‌ها» بپردازند و آن را «پیروزی بزرگ بر تیم بزرگ ایران» قلمداد کنند.

 

کاپیتان صربستان با کسب 17 امتیاز در این بازی سومین بازیکن پرامتیاز این تیم بود اما نقش او در دفاع و سرویس باعث شد تا بهترین یار کواچ در این بازی حیثیتی لقب بگیرد.

والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال ایتالیا موسوم به سوپرلیگا تیم پروجا توانست با نتیجه سه بر یک مقابل مونزا به برتری برسد تا حالا تنها یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ ایتالیا فاصله داشته باشد.

در این مسابقه شاگردان آنجلو لورنزتی که چندی پیش گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران نیز محسوب می‌شد ست های اول، دوم و چهارم  بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 19 پیروز شدند و مونزا نیز ست سوم را با نتیجه 26 بر 24 پیروز شد، تا پروجا سری فینال را دو بر یک به سود خود کنند.

در این دیدار ستاره پروجا واسیم بن تارا تونسی بود که بیست امتیاز به دست آورد و اوله پلوتینتسکی اوکراینی نیز چهارده امتیاز کسب کرد. در تیم مونزا نیز اریک لوپکی و ران تاکاهشی به ترتیب هفده و چهارده امتیاز به دست آوردند.

پروجا اگر در بازی چهارم برابر مونزا به برتری برسد پس از چندین فصل عنوان قهرمانی سوپرلیگا را از آن خود خواهد کرد، در غیر این صورت کار به بازی سرنوشت ساز پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود