Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استاندار تهران گفت: برای توزیع برق شهرستان‌ها در روز انتخابات باید تدابیر لازم اتخاذ شود، تا در روز انتخابات مشکلی پیش نیاید و وزیر کشور نیز نامه‌ای به وزیر نیرو برای هماهنگی همین موضوع نوشته است.
به گزارش خبرگزاری آریا، انوشیروان محسنی‌بندپی دیروز در نشست ستاد انتخابات استان تهران افزود: در انتخابات مجلس در حوزه IT رتبه استان تهران از 27 به رتبه 4 رسید که باید این رتبه را به مقام نخست ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از 27 فرایند انتخابات 25 فرایند در استان تهران به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: هر چند که فرمانداری‌های شهرستان‌های استان تهران و شهر تهران برای شمارش آرای الکترونیکی در بحث انتخابات شورا‌های اسلامی شهر تهران نیز اعلام آمادگی کردند، اما دوستان وزارت کشور به هر دلیلی نپدیرفتند و رای گیری و شمارش آرا به صورت دستی انجام خواهد شد.
استاندار تهران به تامین برق مورد نیاز شعب اخذ رای در روز انتخابات اشاره کرد و افزود: برای توزیع برق شهرستان‌های استان تهران در روز انتخابات با هماهنگی توزیع برق استان تدابیر لازم اندیشیده شده است تا در روز انتخابات مشکلی پیش نیاید و وزیر کشور نیز نامه‌ای به وزیر نیرو برای هماهنگی و تامین برق مورد نیاز در روز انتخابات سراسر کشور ارسال کرده است.
وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات از جنبه‌های مختلف برای ما مهم است، گفت: افزایش مشارکت مردمی در انتخابات نیز حائز اهمیت است و ضروری است که برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای برنامه ریزی کنیم.
محسنی بندپی افزود: با توجه به افزایش زمان رای‌گیری، زمان شروع به کار شعب سیار باید به موقع باشد تا مشکلی پیش نباید، ضمن اینکه شعب ثابت نیز با توجه به اینکه شروع رای گیری از ساعت 7 صبح است از ساعت 6 و 30 دقیقه باید آماده فعالیت باشند و هیچ شعبه‌ای نباشد که سر ساعت 7 آماده به کار نباشد.
وی با بیان اینکه توزیع تعرفه‌ها نیز حساس و مهم است، گفت: نظارت کافی باید در این خصوص صورت گیرد که جایی بدون تعرفه نباشد و کمبودی در این خصوص به وجود نیایید و تهران در این خصوص ویژه دیده شود.
استاندار تهران با بیان اینکه تجمیع آرا در شعب نیز اتفاق بسیار مهم و مناسبی است، افزود: امروز بیست و هفتمین جلسه ستاد انتخابات برگزار می‌شود و زحمات زیادی کشیده شده تا مشکلی برای برگزاری انتخابات در استان تهران پیش نیاید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برق انتخابات روز انتخابات استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، یعقوب مظفری گلوگاهی در گفتگویی با بیان اینکه بیش از هزار و ۱۶۷ کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف و غیربهداشتی در این شهرستان کشف، جمع‌آوری و نابود شد، اظهارکرد: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

شایان ذکر است، شهرستان چناران واقع در ۵۴ کیلومتری شمال غربی مشهد با سه شهر چناران، سیدآباد و رادکان و ۶۳ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار، ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901661

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان