Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی سجادی اصل مجری طرح‌ های اشتغالزایی بنیاد برکت در جلسه اشتغال چرام گفت: طرح‌های اشتغالزایی قرار است در حدود ۸ روستای بالای ۵۰ خانوار این شهرستان متناسب با ظرفیت‌ های موجود هر روستا در زمینه‌ های مختلف اجرا شود.

سجادی اصل اعتبار پیش بینی شده طرح‌های اشتغالزایی را ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: قرار است امسال این تسهیلات به طرح‌ ها و فعالیت‌ های جدید اولویت دار بنیاد برکت از جمله آبزی پروری، کشت گیاهان دارویی، پرورش بوقلمون و متناسب با مهارت افراد متقاضی و جویای کار پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه از ۲۰۰ طرح سهمیه چرام اعتبارات ۱۷۰ طرح جذب شد ادامه داد: این تعداد طرح اشتغالزایی در ۶ روستای شهرک، القچین سفلی، القچین علیا، فشیان، شیرازی و اسلام آباد دهنو اجرا شد.

سجادی اصل افزود: تسهیلات اشتغالزایی برای راه اندازی طرح‌ های روستایی شامل دام سبک و سنگین، زنبورداری، پرورش گیاهان دارویی، پرورش مرغ، بولقمون و بلدرچین و مشاغل فنی در این روستا‌ها پرداخت شد.

ابوذر صناعی نیا معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد هم در این جلسه گفت: بنیاد برکت از سال ۱۳۹۷ تا پایان سال ۱۳۹۹ حدود ۳ هزار طرح اشتغالزایی روستایی با اعتبار بیش از صد میلیارد تومان در بخش‌ های کشاورزی، دامپروری، گیاهان دارویی، مشاغل خرد خانگی و خدمات فنی پرداخت کرده است.

صناعی نیا افزود: بر اساس برنامه ریزی‌ های انجام شده امسال قرار است با حمایت و مشارکت بنیاد برکت که ۳ هزار ۱۰۰ طرح اشتغالزایی روستایی با پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در روستا‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بنیاد برکت تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس ابراهیمی امروز پنج‌شنبه در جلسه بررسی تبصره ۱۸ قانون بودجه لرستان، اظهار داشت: اعتبار مربوط به جز سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ از آذرماه گذشته به بانک‌ها پرداخت و روند کار در اختیار دستگاه‌های اجرایی متعهد قرار گرفت که در پایان سال گذشته بیش از ۴۴ درصد آن پرداخت شد.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری که در کشور برای پرداخت این تسهیلات در کشور در نظر گرفته شده است پرداخت ۷۰ درصدی است که امیدواریم باتوجه‌به باز بودن سامانه پرداخت در بانک‌ها و تسریع روند تکمیل پرونده و معرفی به بانک‌ها از مرز ۷۰ درصد نیز عبور کنیم.

معاون استاندار لرستان در مورد بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: در این بخش از پرداخت تسهیلات نیز در سطح کشور وضعیت خوبی داشته و جزو دو استان برتر کشور هستیم.

ابراهیم، ی گفت: در جز چهارم تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ نیز که در اختیار دستگاه‌های حمایتی است به‌خوبی عمل شده و از ۱۳۰۰ میلیارد سهم استان تا کنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد جذب و پرداخت شده است.

کد خبر 6094995

دیگر خبرها

  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا