Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بر اساس حملات توپخانه ای نیروهای متجاوز سعودی به مناطق مرزی یمن یک شهروند یمنی شهید و یک تن دیگر زخمی شد.
 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، ک شهروند یمنی دیروز در استان صعده و در ادامه حملات وحشیانه توپخانه‌ای ارتش سعودی به مناطق مرزی یمن به شهادت رسید و یک شهروند دیگر زخمی شد و دو کودک یمنی نیز بر اثر انفجار بمب خوشه‌ای برجای مانده از متجاوزان سعودی آمریکایی در استان مرزی حجّة یمن زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، دو کودک در شهرستان حرض واقع در استان حجه یمن بر اثر انفجار بمب خوشه‌ای برجای مانده از متجاوزان سعودی -آمریکایی زخمی شدند.
یک شهروند نیز بر اثر حملات توپخانه‌ای ارتش سعودی به منطقه رقو در شهرستان منبه در استان صعده یمن به شهادت رسید.
پیکر این شهید دیشب به بیمارستان الجمهوری در صعده منتقل شد.

ترور فرمانده برجسته شورای انتقالی جنوب یمن
برخی منابع یمنی از ترور حیدره جبران الجعدنی فرمانده برجسته شورای انتقالی جنوب در بخش المنصوره در شهر عدن در جنوب یمن خبر دادند.
رسانه‌های محلی یمن گزارش دادند که الجعدنی هنگام خروج از منزلش در محله «المنصوره» هدف اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت و کشته شد.
به گزارش وبگاه عدن الغد، الجعدنی از چهره‌های سرشناس شهرستان الوضیع استان ابین و از موسسان گروه شبه نظامی «کمربند امنیتی» (تحت حمایت امارات) محسوب می‌شد.
وی از سرکردگان جنگ علیه رزمندگان انصارالله است و به عنوان یکی از رهبران جنگ برای سیطره بر عدن در سال 2015 فعالیت می‌کرد و مدیریت نظارت و بازرسی گروه شبه نظامی کمربند امنیتی را بر عهده داشت.

البخیتی: حملات تا آزادی سراسر خاک یمن ادامه دارد
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن هرگونه طرح آتش بس را رد و بر ادامه حملات تا آزادسازی کل یمن تاکید کرد.
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، محمد البخیتی ضمن مخالفت با هرگونه طرح آتش بس اعلام کرد حوثی‌ها (جنبش انصارالله یمن) حملات نظامی خود را تا خروج آخرین نظامی بیگانه از یمن ادامه می‌دهد.
البخیتی که در گفتگو با الجزیره سخن می‌گفت ضمن اعلام این مطلب افزود: عملیات آزادسازی یمن تا آخرین وجب از خاک این کشور متوقف نخواهد شد. این بدان معناست که هر نیروی بیگانه در یمن اعم از آمریکایی، انگلیسی، سعودی یا اماراتی با خطر کشته شدن روبروست. برقراری آتش بس در حالی که تجاوزات، محاصره و اشغال ادامه داشته باشد بی معناست. اگر انسان‌هایی هستند که عزت و کرامت ندارند به خودشان مربوط است. ما با آن‌ها فرق داریم و امید ما به خداوند است.

رسانه های متجاوزان سعودی به دنبال شایعه پراکنی در یمن
سرتیپ یحیی سریع شایعه پراکنی درباره مین گذاری باب المندب و دو جزیره را تکذیب کرد
سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن شایعه پراکنی رسانه‌های وابسته به متجاوزان به یمن را مبنی بر اینکه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، تنگه باب المندب و دو جزیره حنیش و زقر را مین گذاری کرده اند، تکذیب کرد و گفت چنین شایعاتی فقط دروغ بافی‌های واهی است.
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، یحیی سریع دیروز در سخنانی تصریح کرد هدف رسانه‌های متجاوزان از این شایعه پراکنی نیز فریب افکار عمومی بین المللی است تا وانمود کنند که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای کشتیرانی، خطرناک هستند.
وی تأکید کرد اینگونه دروغ بافی‌ها و نمایشنامه ها، نخ نما شده است و کسی گول آن‌ها را نمی‌خورد. عملیات نیرو‌های مسلح به پنهان کاری نیاز ندارد و با تمام افتخار و سربلندی اعلام می‌شود.

الحوثی : گزینه جنگ در یمن، اولویت آمریکاست
عضو شورای عالی سیاسی یمن با انتقاد از  عملکرد آمریکا در برابر یمن تاکید کرد آمریکا گزینه جنگ را در یمن در اولویت قرار داده در حالی که به صلح وانمود می کند.
محمد علی الحوثی تاکید کرد : برنامه از پیش تعیین شده ای برای از بین بردن اقتصاد یمن با هدف قرار دادن بخش خصوصی و توقف صادرات نفت و حمله به کارخانه ها و گرسنه نگاه داشتن یمنی ها با محاصره و قطع دستمزدها وجود دارد.
وی افزود: تحمیل تحریم به ادعای تحمیل صلح ، مانعی برای صلح بوده و هیچ فایده ای ندارد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحولات یمن شایعه پراکنی توپخانه ای زخمی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • ۳ شهید و ۱ زخمی در بمباران شهرک «خیام» در جنوب لبنان
  • موج حملات هوایی و توپخانه‌ای دشمن علیه سراسر غزه
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • ارتکاب جنایت جدید رژیم صهیونیستی در النصیرات غزه+فیلم
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان