Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال ایران در ست نخست بازی مقابل آلمان در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال ایران در بازی نهم خود از لیگ ملت‌های 2021 در زمین شماره یک سالن «فیرا» در شهر ریمینی به مصاف آلمان رفت.

دو تیم پیش از این 6 بار در میادین مهم بین‌المللی با هم روبرو شده بودند که هر تیم در 3 بازی پیروز شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های 2019 با نتیجه 3 بر صفر و در لیگ ملت‌های 2018 با حساب 3 بر 2 برنده شده بود. آخرین پیروزی ژرمن‌ها مقابل ایران در مسابقات قهرمانی جهان 2014 بود که با نتیجه 3 بر صفر به پیرووزی رسیدند.

لیگ ملت‌های والیبال| کریمی جایگزین شفیعی شد

تیم ایران پس از شکست 3 بر 2 روز گذشته مقابل صربستان در این بازی با ترکیب سعید معروف، صابر کاظمی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، محمد موسوی، مسعود غلامی و آرمان صالحی (لیبرو) وارد زمین شد. بازی با برتری 6 بر 2 آلمان آغاز شد که آلکنو را مجبور به استفاده از وقت استراحت فنی کرد. بعد از این وقفه، تاثیر حملات شاگردان آلکنو بهتر شد و وقت استراحت فنی نخست در امتیاز 8 بر 7 برای ایران به دست آمد. ایران در حمله، تیم برتر میدان بود و با وجود تلاش آلمانی‌ها، موفق شد برتری خود را تا ثبت نتیجه 25 بر 23 حفظ کند.

 

به روزرسانی می‌شود ...

 

 

 

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ ملتهای والیبال والیبال لیگ ملتهای والیبال والیبال لیگ ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است