Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به عدم همراهی دولت کانادا در برگزاری مستقیم انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم در خاک این کشور، گفت: موضوع برگزاری انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری در کشور کانادا و ایجاد امکان حضور و مشارکت هموطنان مقیم کشورمان در این امر سرنوشت‌ساز، از طریق نمایندگی دائم کشورمان در نیویورک در تماس با سفیر کانادا در سازمان ملل موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با درخواست سفیر کانادا، یادداشتی در این خصوص از سوی وزارت امور خارجه تنظیم و برای تحویل به دولت کانادا به سفارت سوئیس به عنوان حافظ منافع کانادا در تهران تحویل داده شده است؛ تصریح کرد: متاسفانه تاکنون پاسخ درخور و لازم از سوی دولت کانادا در راستای برگزاری انتخابات مستقیم ریاست جمهوری در این کشور دریافت نشده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در این خصوص گفت: با توجه به محدودیت زمانی باقی مانده و عدم امکان اعزام عوامل اجرایی از سوی وزارت امور خارجه، امکان برگزاری انتخابات به صورت مستقیم فعلاً  فراهم نشده است.

موسوی با اشاره به این موضوع که وزارت امور خارجه کشورمان با تلاش کامل به دنبال فراهم آوردن امکان مشارکت شهروندان ایرانی مقیم درکانادا است؛ گفت: در این خصوص با هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی ستاد انتخابات خارج از کشور مستقر در وزارت امور خارجه با دفتر حفاظت منافع کشورمان در واشنگتن، هم اکنون پیش بینی لازم برای حضور ایرانیان مقیم کانادا در یکی از شهرهای مرزی آمریکا نزدیک به مرز کانادا انجام شده است و ان شاالله با تدابیر اندیشیده شده از سوی همکاران پر تلاش در وزارت امور خارجه، اخذ رای از شهروندان ایرانی مقیم در کانادا صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: نماینده

کلیدواژه: انتخابات کانادا وزارت کشور برگزاری انتخابات وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها

هیئتی ۴۰ نفره از کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت) از نزدیک با توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شدند.

به گزارش ایسنا، محمد جواد همت‌پناه، رئیس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه که در راس این هیئت از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در آی هیت، بازدید و اظهار کرد: ما امروز در آی‌هیت مجموعه ارزشمندی از دستاوردهای جوانان اندیشمند این مرزوبوم را از نزدیک لمس کردیم و دریافتیم در دل آی‌هیت محصولاتی با سطح تکنولوژی بسیار بالا نهادینه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در این بازدید آگاهی‌های گرانبهایی را درخصوص توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بدست آورده‌اند و از این اطلاعات در ماموریت‌های خارج از کشورشان استفاده خواهند کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه اتفاقات خوبی را برای ایران رقم زند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • آغاز به کار نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا
  • نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا
  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا