Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان اینکه انتقاد باید سازنده باشد، اظهار کرد: توهین به شخصیت افراد خلاف تقوا بوده و نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا باید توهین و تخریب دیگران دوری کنند. 

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه به نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توصیه می‌کنیم اخلاق و تقوا را رعایت کنند، چراکه قرار است وارد یک مکان اسلامی شود، گفت: شئونات اسلامی در خیلی از ستادهای نامزدهای شوراهای اسلامی شهرهای آستارا و لوندویل رعایت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه شنبه اول ذی‌القعده مصادف است با سال‌روز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر تصریح کرد: الگوی زندگی دختران و بانوان ایران اسلامی باید حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت فاطمه(س) باشد و نزد خدا این دو بزرگوار از جایگاه بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که از تأییدصلاحیت شورای نگهبان عبور می‌کنند باید نماد تقوا و اخلاق‌مداری باشند، افزود: مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری با تراز مطلوب مناظرات دینی قابل‌قیاس نبوده و یک‌عده از نامزدها برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری احکام اسلامی و دستاوردهای نظام را زیرسؤال می‌برنند. 

حافظ‌نیا با بیان اینکه برخی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در مناظره‌ها به چیزهایی می‌پردازند که در زندگی مردم هیچ اولویتی ندارد، تصریح کرد: مشکل امروز کشور اشتغال، مسکن و عدم‌ازدواج جوانان است درحالی‌که یک‌عده از نامزدها با حرف‌های دیگر سعی در گول زدن جوانان دارند. 

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه صف‌های طولانی مردم ممکن است صف رأی‌گیری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را کوتاه کند و آقایان مسئولن به مردم آدرس‌های غلط ندهند، گفت: وضعیت معیشت، شرمندگی پدر نزد فرزند،

اهماهنگی‌ها و عدم پاسخ‌گویی مسؤولین به مردم از دلایل مشارکت ضعیف مردم در انتخابات می‌تواند باشد. 
امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه دهان و زبانی که مردم را از رفتن به پای صندوق‌های اخذ رأی منع کند دهان و زبان شیطان است، تصریح کرد: مردم از نظام ناامید نشده‌اند و جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با حضور پرشور در صندوق‌های اخذ رأی بر دهان آمریکایی‌ها، یاوه‌گویان و مزدوران داخلی مشت محکمی خواهند زد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری اخلاق انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امام جمعه آستارا انتخابات ریاست جمهوری جمعه آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد 13 اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (70) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  00:00 بامداد روز پنجشنبه مورخ 13/02/1403 آغاز و در ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 20/02/1403 پایان می یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی