Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به در پیش بودن انتخابات در ۲۸ خرداد اظهار داشت: حضور در این انتخابات و مشارکت حداکثری توسط مردم باعث خنثی شدن دسیسه‌های دشمن بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های شناخت مردم از داوطلبان مناظره‌های تلویزیونی بود، ابراز داشت: در این مناظره‌ها افراد شخصیت خود را عرضه کرده و به مردم نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه در این مناظرات متأسفانه برخی اخلاق‌های سیاسی را رعایت نکردند، تصریح کرد: اگر قرار است معایب و نقص‌های موجود هم گفته شود باید در ابتدا شایستگی‌های نظام و کشور ذکر شود.

وی با اشاره به اینکه در این مناظرات هیچ تصویر روشنی از نظام به مردم ارائه نشد، خاطرنشان کرد: مردم ایران نه انتظار نگاه افراطی خوشبینانه و نه نگاه سیاه نمایی بدبینانه دارند بلکه مردم می‌خواهند که در مناظرات درست نمایی واقع بینانه توسط داوطلبان ارائه شود.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه داوطلبان ریاست جمهوری همه مورد تأیید نظام و عصاره فضائل ملت هستند، بیان داشت: کشور ایران قدرتمند و در هر زمینه‌ای سرآمد هستند و از این جهت باید ویژگی‌های شایسته ملت در ایران مناظرات ذکر شود.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران بصیر هستند و هرگز کوتاهی برخی از مسئولان را به پای انقلاب نمی‌نویسند، افزود: رأی ندادن آب ریختن در آسیاب دشمن برای ادامه تحریم‌ها و توطئه چینی‌ها بر علیه مردم است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: در ۲۴ ساعت پایانی که تبلیغ انتخابات ممنوع است ممکن است اوج حملات و هجمه‌های ضدانقلاب بر علیه مردم ایران برای مأیوس کردن مردم و در راستای عدم شرکت در انتخابات باشد که لازم است مردم به خصوص جوانان هوشیار باشند.

کد خبر 5232144

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه عباسعلی سلیمانی انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات گرگان بوشهر آمار کرونا اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها ایلام انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار عباسقلی زاده در مراسم هیئت رزمندگان اسلام آذرشهر ادامه داد: تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان است و به گفته این شهید سرافراز سپاه اسلام، جمهوری اسلامی حرم است.

وی تاکید کرد: ما باید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

سردار عباسقلی زاده بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات آتی تاکید کرد و افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، توانمند و انقلابی در حل مشکلات جامعه نقش بسزایی دارد.

 

دیگر خبرها

  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند