Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:29:39 GMT

رأی ندادن در انتخابات ۱۴۰۰ گناه کبیره است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۱۹۷۰

رأی ندادن در انتخابات ۱۴۰۰ گناه کبیره است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه اصفهان ضمن تبریک دهه کرامت با بیان اینکه کرامت به معنای انسان بودن است، اظهار داشت: دروغگویی، حسادت، بی توجهی به حلال و حرام و … کرامت انسان را از بین می‌برد و باید به آن توجه داشته باشیم.

وی در ادامه به انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت: به فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی در شرایط کنونی رأی دادن لازم است و ترک آن گناه کبیره تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه آنچه اصل بوده، تائید خداوند است، اضافه کرد: رأی مردم تعیین کننده ولی و پیشوا نیست، بلکه تأیید کننده ولی و پیشوا است و اگر مردم رأی دادند کار روی مسیر صحیح خود قرار می‌گیرد.

رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری تاکید دارند

وی با بیان اینکه اگر رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری تاکید دارند، بیانگر پشتیبانی بیشتر مردم از رئیس جمهور آینده است، اضافه کرد: باید توجه داشت که تمام ابزارهای دشمن تکیه بر عدم حضور در انتخابات دارند و مردم از عدم حضور مردم سو استفاده خواهد کرد.

حجت‌الاسلام میردامادی با تاکید بر اینکه رأی دادن لازم و واجب است، گفت: هر کس در انتخابات ۱۴۰۰ رأی ندهد گناه کبیره را مرتکب شده است.

وی با بیان اینکه مردم ایران امتحان خود را پس داده‌اند، ابراز داشت: البته مردم گلایه‌هایی دارند، سختی‌هایی وجود دارد اما نباید این شرایط را به پای نظام بگذارند چرا که دشمن ما را زیر فشار قرار داده است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه صدها هزار شهید فدای انقلاب شده است، گفت: خانواده‌های زیادی برای این نظام بی سرپرست شده‌اند ونباید این امر را نادیده بگیریم.

گلایه‌هایی از داوطلبان ریاست جمهوری دارم

وی با اشاره به اینکه گلایه‌هایی از داوطلبان ریاست جمهوری دارم، ابراز داشت: صدا و سیما در زمینه انتخابات عادلانه است اما وقتی مجری می‌گوید درباره موضوع خاص صحبت شود نیازی نیست داوطلبان همدیگر را تخریب کنند.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، امام خمینی (ره) و … مدرک ششم هم نداشتند و نمی‌توان این شرایط را بر کسی خرده گرفت، گفت: در این مناظره‌ها همچنین شاهد شعارهایی هستیم که با واقعیت مطابقت ندارد.

وی با بیان اینکه ما مقلد و پیرو رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم، ادامه داد: برخی از کاندیداها در راستای ترویج منکرات صحبت می‌کنند که این امر شایسته نیست.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید دارای کفایت و مدیریت لازم باشد، ابراز داشت: باید داوطلبان را نسبت به عملکرد گذشته‌شان بشناسیم، با ایمان باشد و لبریز از امید و عزت ایران را مورد توجه قرار دهد.

رئیس جمهور آینده باید معتقد به مردم و جوانان باشد

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید معتقد به مردم و جوانان باشد، ادامه داد: در کشور جوانان بیکاری را داریم که باید مور د توجه قرار گیرند و به ویژه به نخبگان توجه ویژه داشته باشد.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه نباید با افکار حزبی رأی دهیم، گفت: باید فردی را فراجناجی انتخاب کنیم وکسی را انتخاب کنیم که کشور را به جلو حرکت دهد و دارای عملکرد جهادی باشد.

وی با بیان اینکه عدالت خواهی و فساد ستیزی از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور آینده باشد، گفت: در این زمینه فسادهای زیادی را در واگذاری ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی بوده‌ایم که باید برطرف شود.

امام جمعه موقت اصفهان به بی عدالتی در توزیع آب در اصفهان اشاره کرد و گفت: در برخی از مناطق ساعت‌ها بی آبی وجود دارد و در مناطق دیگر همواره شاهد فشار آب هستیم.

کد خبر 5232175

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه موقت اصفهان انتخابات 1400 آب شرب انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات گرگان بوشهر آمار کرونا اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها ایلام انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی امام جمعه موقت اصفهان رئیس جمهور آینده رهبر معظم انقلاب حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟

به گزارش پارس نیوز، براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۸۰ متری در خیابان بهداشت، حداقل باید ۱.۷ میلیارد تومان تومان هزینه کرد.

مهر در گزارشی نوشت، تا پایان سال (۱۴۰۲)، با شروع سال جدید یکی از مشکلات و کابوس‌های مستأجران افزایش نرخ اجاره‌بها است که در مقابل موجب فاصله گرفتن نرخ‌های پیشنهادی اجاره بها با قدرت پرداختی مردم، به مشکل جدی این روزهای مستأجران تبدیل شده است.

بازار ساخت مسکن روند مثبتی نداشته و سیاست‌های انقباضی دولت، علاوه بر ایجاد آرامش موقتی در این صنعت، عملاً مشکلات قبلی را تشدید کرد. البته با بازار مسکن با تأثیرپذیری از سال گذشته امسال را هم در رکود گذراند. کارشناسان حوزه مسکن معتقدند، دیگر توانی نزد مردم برای خرید خانه باقی نمانده است.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۰ متری در منطقه ۱۸ محله بهداشت تهران با عمر ۳ سال ساخت، نیازمند حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۸ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع : خبر آنلاین

محله و خیابان (منطقه ۱۸) عمر ساختمان متراژ قیمت کل (تومان)
ابراهیم‌آباد ۱۳۹۰ ۹۷ ۳,۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
بهداشت ۱۴۰۰ ۸۰ ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تولید دارو ۱۴۰۰ ۷۵ ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خلیج‌فارس ۱۴۰۰ ۸۸ ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سعید آباد ۱۴۰۲ ۹۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاد آباد ۱۴۰۰ ۷۷ ۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک امام خمینی (ره) ۱۳۹۲ ۷۳ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک فردوس ۱۳۹۶ ۸۶ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک مسلمین ۱۳۷۵ ۷۵ ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک ولیعصر ۱۴۰۱ ۶۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوی هفدهم شهریور ۱۴۰۰ ۸۵ ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
یافت‌آباد جنوبی ۱۴۰۳ ۸۰ ۴,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • آیا خشکاندن و آب ندادن به درختان جرم است؟
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد