Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:52:21 GMT

رعایت اخلاق ملاک ستادهای تبلیغاتی باشد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۲۱۱۶

رعایت اخلاق ملاک ستادهای تبلیغاتی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله  قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک با بیان اینکه رعایت اخلاق و تقوا باید ملاک ستادهای تبلیغاتی ریاست جمهوری و شوراها باشد، گفت: حضور در پای صندوق‌های رای لبیک‌ به رهبر انقلاب است.

وی تصریح کرد: بدون شک شرکت در انتخابات هوشیاری، بیداری، زمان‌شناسی و مسئولیت‌پذیری ملت ایران را به رخ دشمنان می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اراک با بیان اینکه انتخاب افراد اصلح  توسعه همه جانبه کشور را به همراه دارد، گفت: مردم باید کسانی را انتخاب کنند که افکار و عقاید آنان در مسیر مصالح و منافع ملی و حفظ استقلال کشور است.

دری نجف‌آباد ی افزود:  در کشورهای غربی مانند آمریکا و اسرائیل ملاک اصلی انتخاب به هر قیمت است، اما در جامعه اسلامی ملاک اصلی باید رعایت موازین اخلاقی و اسلامی باشد.

وی گفت: فردی که به‌عنوان رئیس جمهوری انتخاب می‌شود باید از تخصص و کارآیی بالا برخوردار باشند و برای بهبود وضعیت کشور تلاش شبانه‌روزی کنند.

امام جمعه اراک  ضمن لزوم رعایت الگوی مصرف گفت: بر اساس آمارها و گزارش‌های موجود میزان بارندگی در فصل زراعی گذشته ۵۲ درصد کمتر از میانگین سال‌های قبل بوده و از طرفی ۱۵ درصد منابع آبی سدها نیز برای تامین نیاز نیروگاه‌های تولید برق اختصاص می‌یابد، که این وضعیت کشور را در شرایط کم آبی قرار داده که باید در مصرف آب صرفه‌جویی کرد.

 انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اخلاق رهبر انقلاب اراک امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است

محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه تعطیلی سینماهای سراسر کشور در ایام تعطیلات پیش رو گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت تعطیل هستند.

وی ادامه داد: اکران فیلم های کمدی «سال گربه» و «تمساح خونی» پس از ساعت ۱۷ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت متوقف می‌شود اما اکران سایر فیلم ها شامل «مست عشق»، «بی‌بدن»، «آسمان غرب»، «آپاراتچی»، «ایلیا جستجوی قهرمان»، «نوروز» و «پرویزخان» از ساعت ۱۹ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با تعطیلی سینماها سراسر کشور متوقف خواهد شد.

صابری در پایان گفت: فعالیت سینماها از صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به حالت عادی باز می‌گردد.

کد خبر 6094112 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است
  • وقتی مصاف حق و باطل ملاک تنفر و محبوبیت در جهان می‌شود
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند