Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور با انتقاد از اقدام خلاف عرف بین المللی دولت کانادا در  عدم موافقت با برگزاری انتخابات مستقیم ریاست جمهوری در کانادا برای ایرانیان مقیم این کشور، گفت: با پیگیری های وزارت امور خارجه، یکی از شهرهای مرزی آمریکا نزدیک به مرز  کانادا به عنوان مکان برگزاری انتخابات برای شهروندان ایرانی مقیم در کانادا در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به عدم همراهی دولت کانادا در برگزاری مستقیم انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم در خاک این کشور، گفت: موضوع برگزاری انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری در کشور کانادا و ایجاد امکان حضور و مشارکت هموطنان مقیم کشورمان در این امر سرنوشت ساز، از طریق نمایندگی دائم کشورمان در نیویورک در تماس با سفیر کانادا در سازمان ملل موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.

موسوی با بیان اینکه با درخواست سفیر کانادا، یادداشتی در این خصوص از سوی وزارت امور خارجه تنظیم و برای تحویل به دولت کانادا به سفارت سوئیس به عنوان حافظ منافع کانادا در تهران تحویل داده شده است؛ تصریح کرد: متاسفانه تاکنون پاسخ درخور و لازم از سوی دولت کانادا در راستای برگزاری انتخابات مستقیم ریاست جمهوری در این کشور دریافت نشده است.

وی در این خصوص گفت: با توجه به محدودیت زمانی باقی مانده و عدم امکان اعزام عوامل اجرایی از سوی وزارت امور خارجه، امکان برگزاری انتخابات به صورت مستقیم فعلاً  فراهم نشده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به این موضوع که وزارت امور خارجه کشورمان با تلاش کامل به دنبال فراهم آوردن امکان مشارکت شهروندان ایرانی مقیم درکانادا است؛ گفت: در این خصوص با هماهنگی های به عمل آمده از سوی ستاد انتخابات خارج از کشور مستقر در وزارت امور خارجه با دفتر حفاظت منافع کشورمان در واشنگتن، هم اکنون پیش بینی لازم برای حضور ایرانیان مقیم کانادا در یکی از شهرهای مرزی آمریکا نزدیک به مرز کانادا انجام شده است و ان شاا... با تدابیر اندیشیده شده از سوی همکاران پر تلاش در وزارت امور خارجه، اخذ رای از شهروندان ایرانی مقیم در کانادا صورت خواهد گرفت.

پربیننده ترین انتقاد دختر و برادر سردار سلیمانی از کاندیداتوری نرجس سلیمانی همتی: سقوط بورس به دلیل دعوای وزیر اقتصاد و وزیر نفت بود تغییر رتبه گوگل نامزدهای انتخاباتی + عکس لیست شورای شهر تهران، شورای وحدت منتشر شد واکنش مهرعلیزاده به ادعایی درباره مدرک دکترایش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات ۱۴۰۰ برگزاری انتخابات وزارت امور خارجه ستاد انتخابات ریاست جمهوری دولت کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

نشست مطبوعاتی ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران-اکسپو ۲۰۲۴ برگزار و سخنگوی وزارت امور خارجه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077016 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم