Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@14:55:44 GMT

ترکیب تیم ملی برای بازی با کامبوج مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۳۴۸۶

ترکیب تیم ملی ایران برای بازی امروز با کامبوج مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سومین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات دور برگشت گروه C انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا از ساعت ۱۹:۰۰ امشب (جمعه) برابر کامبوج در ورزشگاه ملی بحرین برگزار می‌شود.  دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی برای این دیدار اسامی یازده ملی‌پوش را به شرح زیر اعلام کرد:

امیر عابدزاده، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش (کاپیتان)، احمد نورالهی، علی قلی‌زاده و سعید عزت‌الهی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 سیامک نعمتی، میلاد سرلک، جعفر سلمانی، کریم انصاری‌فرد، پیام نیازمند، محمدرضا اخباری، مهدی ترابی، دانیال اسماعیل فرد، مجید حسینی، کاوه رضایی، سردار آزمون و مهدی قائدی در نیمکت ذخیره حضور دارند.

قضاوت این دیدار برعهده کیم جونگ هیئوک از کره جنوبی است و کانگ دونگ هو از کره جنوبی و احمد مونس نادی الرواله از اردن کمک داوران اول و دوم این دیدار هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی ایران مقدماتی جام جهانی کامبوج تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به محرومیت دانیال اسماعیلی فر، هنانوف با آمادگی کافی در تمرینات حاضر شده است و احتمال دارد برای دقایقی برابر آلومینیوم به بازی گرفته شود تا در شرایط مسابقه قرار گرفته تا در غیاب دانیال اسماعیلی‌فر مشکلی برای همراهی پرسپولیس برابر سپاهان نداشته باشد.

بنابر روایت فرهیختگان، آخرین بازی وحدت برای پرسپولیس، در دیدار مقابل نساجی بود که پس از آن با تغییرات کادرفنی و مصدومیت، این مدافع تاجیک دیگر نتوانست برای پرسپولیس بازی کند اما احتمالا در دیدار های پیش رو فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899590

دیگر خبرها

  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد