Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمدی رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: ناهید موذن و محمد حیدری زوج هنرمند و از صنعتگران موفق تربت حیدریه در رشته تولیدات نمدی بعد از گذراندن مراحل اولیه موفق به راهیابی به مسابقه "میدون" شبکه ۳ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: این مسابقه یک رقابت تلویزیونی استعدادیابی شغلی است که با هدف مشاوره و حمایت از کسب و کار‌های برتر نوپا، طراحی شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه ادامه داد: بعد از حضور این زوج در مسابقه میدون که رویداد نهم این برنامه بود و داوری کسب و کارشان توسط داوران متخصص و فعال در حوزه کسب و کار، جز برگزیدگان برتر و نفر دوم گروه خود، با ۱۴ هزار و ۸۹۳ رای مردمی، ممتاز مرحله نهم شدند و به فینال این مسابقه راه یافتند ودر نهایت تسهیلات ۱۰ میلیارد ریالی این مسابقه را از آن خود کردند این وام برای تبدیل طرح منتخب به کار صنعتی به برگزیده اختصاص داده می‌شود.


محمدی بیان کرد: این زوج که نقش مهمی در احیا نمدمالی سنتی در این شهرستان داشتند با بکارگیری خلاقیت و نوآوری در طرح‌ها و کاربری نمد، سبب حفظ، ترویج و معرفی نمدسنتی متناسب با سلیقه مخاطب امروزی شدند.

او تصریح کرد: ناهید موذن تا کنون جز بانوان کارآفرین موفق شهرستان در حوزه صنایع دستی بوده و سبب ایجاد اشتغال برای حداقل ۳۰ نفر از بانوان شده است و در حال حاضر بعنوان راهبر شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت حیدریه می‌باشدو نزدیک به ۱۵ مددجوی این نهاد در کارگاه ایشان مشغول به کار می‌باشند.


انتهای پیام/ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع دستی بانوی کار آفرین نوآوری و خلاقیت تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه طراحی قطار در ازبکستان

تین نیوز

مقامات ازبکستان مسابقه ای برای طراحی قطار هیوندای روتم برگزار می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل ساپلای (Railway Supply)، راه آهن ازبکستان مسابقه ای را برای طراحی بیرونی و جذابیت قطار سریع السیر هیوندای روتم اعلام کرده است.

برنده مسابقه ۱۰۰ میلیون سوم( واحد پول ازبکستان معادل ۷.۹ هزار دلار) جایزه دریافت خواهد کرد. حروف اول برنده نیز در قطار به تصویر کشیده خواهد شد.شرکت کنندگان نمی توانند بیش از دو گزینه طراحی را ارسال کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • مسابقه طراحی قطار در ازبکستان
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان