Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:08:38 GMT

انتخابات ، استراتژی بازدارنده در مقابل دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۳۷۴۹

انتخابات ، استراتژی بازدارنده در مقابل دشمن است

به گزارش ایرنا ، محمد عباسی عصر امروز جمعه در مسجد شکوهی ساری افزود : مزیت انتخابات برای کل ملت ایران است و همه ملت باید در انتخابات شرکت کنند و مشارکت حداکثری را رقم بزنند.

وی با اظهار این که « نگرانیم که در ۲۸ خرداد مشارکت چند درصد خواهد بود » ، گفت : رسانه‌های ضد انقلاب به دنبال این هستند که مردم در انتخابات مشارکت نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی با رد ادعاهایی مبنی بر مهندسی بودن انتخابات ، افزود : ادعای انتخابات مهندسی شده یک خیانت بزرگ است چرا که در انتخابات‌ قبلی دیدیم جمهوری اسلامی امین رای مردم است.
وی با طرح این پرسش که « چه کسی گفته نتیجه انتخابات تعیین شده است » ، افزود : عده‌ای سئوال می‌کنند رای دادن چه فایده‌ای دارد ؟ انتخابات نشان می‌دهد این ملت با اتحاد و انسجام ایستاده است.

وزیر ورزش دولت نهم با اظهار این که نباید گفت شرکت در انتخابات فایده‌ای ندارد ، اظهار داشت : در مترقی‌ترین کشورهای دنیا اعلام می‌کنند بعد از مغرب از خانه خارج نشوید ، اما در کشور ما مردم شب به تهران می‌روند و در امنیت برمی‌گردند.

وی با اشاره به اینکه باید تحول ایجاد کرد ، افزود : این مسئولیت بر عهده آحاد جامعه است که با حضور در انتخابات شکل می‌گیرد.
عباسی گفت : در دوره‌های گذشته در تردید بودیم به چه کسی رای دهیم ، اما این دوره تردید نداریم. نباید فکر کنیم حتما رییسی پیروز انتخابات است ، چون توطئه‌های ضد انقلاب ادامه دارد و در پی ناامید کردن مردم هستند.

وی با اظهار این که امام راحل خودباوری و عصمت به ملت ایران بخشیدند و عظمت امروز را مدیون تفکر امام راحل و انقلاب هستیم ، گفت : باید لایق حضور در نظام مقدس امام و شهدا باشیم.
وزیر ورزش دولت نهم افزود : عدالت دیرینه‌ترین واژه‌ای است که باید در جمهوری اسلامی به آن عمل می‌شد ، اما امروز ۹۵ درصد از تسهیلات و سپرده‌ها مربوط به پنج درصد از مردم است .

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ استانداری مازندران اصولگرایان مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری محمد عباسی محمود احمدی نژاد تبلیغات انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ استانداری مازندران اصولگرایان انتخابات ۱۴۰۰ استانداری مازندران اصولگرایان مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری محمد عباسی محمود احمدی نژاد تبلیغات انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی خاوری در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرودشت با بیان اینکه هفته پیش‌رو شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان پاسارگاد هستیم گفت: دشمن همانطور که در دور اول با تبلیغات زیاد دنبال کمرنگ کردن حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس بود در دور دوم نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد.

امام جمعه مرودشت گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد.

خطیب جمعه مرودشت با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید فارغ از هر نتیجه‌ای با هم رفاقت داشته و همدل باشند گفت: به محض انتخاب نامزد نهایی باید نامزد رقیب و حامیانش به رأی مردم و فرد منتخب احترام گذاشته و فرد پیروز نیز از اقدامات احساسی خودداری کنند و نامزدها کاری نکنند که دشمن خوشحال شود.

حجت الاسلام خاوری با اشاره به تحولات جهانی نیز گفت: مدتی است دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های غربی به اتفاقات و جنایاتی که توسط رژیم غاصب اسرائیل و حامیانش در غزه و فلسطین اشغالی رخ می‌دهد معترض هستند اما جهانیان شاهد هستند که برخورد غرب با این اعتراضات، چگونه است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه این تحولات نشانگر بیدار بودن جهان و وجود وجدان‌های آزاده و بیدار است گفت: مقام معظم رهبری سال‌ها پیش در نامه‌ای به جوانان غرب این وجدان‌های بیدار را مخاطب قرار داده بودند.

کد خبر 6095717

دیگر خبرها

  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است
  • مردم باید افتخار کنند که چنین رئیس جمهوری دارند که ...
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است