Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پرسپولیس در اردوی تیم ملی بیشترین نماینده را داشت و در ابتدا محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، کمال کامیابی نیا و وحید امیری از جمع سرخ پوشان توسط دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شدند.

بعد از گذشت چند روز از اردوی تیم ملی سرمربی کروات تیم ملی سیامک نعمتی را هم به اردو دعوت کرد تا تعداد  پرسپولیسی ها  به ۶ برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بعد از بازی اول تیم ملی مقابل هنگ کنگ کمال کامیابی نیا از ناحیه مچ پا مصدوم شد و به تهران بازگشت تا روند درمان خودش را زیرنظر پزشکان پرسپولیس سپری کند.وحید امیری هم که جزو بهترین های تیم ملی در دو بازی اول مقابل هنگ کنگ و بحرین بود در نیمه دوم دیدار با میزبان از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد.

به این ترتیب هر دو مصدوم تیم ملی پرسپولیسی بودند و این دو بازیکن نمی توانند پرسپولیس را دیدار سوپرجام مقابل تراکتور که ۳۰ خرداد برگزار می شود همراهی کنند.مصدومیت دو بازیکن کلیدی پرسپولیس موجی از نگرانی را بین کادر فنی و هواداران این تیم به وجود آورد و پرسپولیسی ها از الان به بعد نگرانند که سایر ملی پوشانشان سالم به تهران بر گردند.

بعد از مصدومیت وحید امیری اسکوچیچ دیگر هافبک دفاعی پرسپولیس یعنی میلاد سرلک را هم به تیم ملی دعوت کرد تا این بازیکن هم راهی منامه شود. نکته جالب درخصوص دعوت سرلک به تیم ملی کنایه ای بود که هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به اسکوچیچ می زدند.آن ها که بیشترین نماینده و البته بیشترین مصدوم را در تیم ملی دارند در فضای مجازی خطاب به اسکوچیچ می گفتند: سرلک را سالم به تیم ملی تحویل دادیم و سالم هم تحویل می گیریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلاد سرلک میلاد سرلک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند

 به گزارش تابناک، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی که از دقیقه ۵۰ با اخراج سروش رفیعی ۱۰ نفره به بازی مقابل نساجی ادامه می‌داد، با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود گذشت تا همچنان در یکقدمی استقلال در بالای جدول باشد.

پرسپولیسی‌ها که با این برد ۵۶ امتیازی شدند، در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ چشم امید به لغزش استقلال مقابل رقبا دارند تا بتوانند بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

در همین راستا قرار است سرخپوشان بابت برد روز گذشته خود پاداش ویژه‌ای را دریافت کنند تا با روحیه مضاعف در هفته‌های پیش رو وارد زمین شوند. پاداش بازیکنان پرسپولیس برای برد مقابل نساجی دو برابر پاداش برد‌های قبلی این تیم خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • عکس‌| پایان مصدومیت طولانی‌مدت یک پرسپولیسی
  • پیغام صریح اوسمار به پرسپولیسی‌ها
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟