Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@20:25:04 GMT

اولین گل ملی برای مرد 32 ساله تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۴۰۳۰

شجاع خلیل زاده که از باتجربه ترین مردان تیم ملی فوتبال کشورمان محسوب می شود در حالی که به رغم بازیهای اندکش، سابقه طولانی حضور در تیم ملی  دارد، بالاخره اولین گل ملی خود را زد...

به گزارش طرفداری، در جریان بازی تیم های ملی ایران و کامبوج، شجاع خلیل زاده پس از گلزنی علیرضا جهانبخش از روی نقطه پنالتی، این بار با ضربه سر دروازه کامبوج را برای بار دوم باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع خلیل زاده 32 ساله 9 سال قبل برای اولین بار در تیم ملی بازی کرد. شجاع مقابل عمان به میدان رفت و البته بعد از آن خیلی کم به تیم ملی دعوت شد. البته با احتساب بازی دوستانه برگزار شده مقابل بوتسوانا، همان بازی که سال 88 زمان افشین قطبی مقابل حریف افریقایی برگزار شد و تیمی متشکل از بازیکنان لیگ در غیاب لژیونرها با حریف افریقایی مساوی کردند، شجاع 12 سال قبل هم ملی پوش بود.

به هرحال او بعد از رفتن کی روش، رفته رفته شرایط را تغییر داد. حالا هم به عنوان بازیکن ثابت در تیم ملی فوتبال حضور دارد. او که به تازگی مدافع ثابت تیم ملی شده است، برابر تیم ملی کامبوج برای اولین بار در جریان بازی های تیم ملی فوتبال گل زد.

گلزنی شجاع در بازیهای باشگاهی اتفاقی معمول است اما در بازیهای ملی او هیچ وقت گل نزده بود تا این که بالاخره این طلسم برای خلیل زاده شکست و او موفق شد دروازه تیم ملی فوتبال کامبوج را باز کند. حسین کنعانی زادگان که در نیمه اول بازی برابر تیم ملی کامبوج غایب است 2 بار تا به حال برای تیم ملی فوتبال کشورمان گل زده و مرتضی پورعلی گنجی که در نیمه اول بازی زوج دفاعی شجاع بود نیز سابقه گل ملی دارد. حالا با گلزنی شجاع، تیم ملی ما متشکل از مدافعان گلزن است.

گل شجاع گل دوم تیم ملی در بازی برابر تیم ملی کامبوج بود و حرکت تیم ملی را به سمت یک برد پر گل سریع تر کرد.

 نیمه اول بازی در حالی 4 بر صفر به سود ایران تمام شد که تیم ملی می توانست از روی نقطه پنالتی گل پنجم را هم به ثمر برساند اما پنالتی سعید عزت اللهی به تیر دروازه برخورد کرد.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس مهدی محمد نبی در طرفداری: دوستانی که فدراسیون را تحویل گرفتند، مشکلاتش را می‌دانستند باشگاه پرسپولیس این بار جواب فرهاد مجیدی را می دهد خوشحالی عجیب سرمربی والیبال آلمان پس از پیروزی تیمش مقابل ایران / فیلم اختلاف 11 میلیون پوندی منچستریونایتد و دورتموند بر سر انتقال جیدون سانچو فلوریان نویهاوس گزینه لیورپول برای جانشینی واینالدوم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس