Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی در تجمع مردمی که عصر امروز(جمعه) در میدان ولی‌عصر(عج) تهران برگزار شد، گفت: کسانی آمدند و مدیریت بانک ملی را در دست گرفتند و ارزش پول ملی ما را از بین بردند.

نیکزاد با بیان اینکه مجلس دهم از مردم نمره قبولی نگرفت، گفت: لذا مردم آمدند بخاطر اسلام، قرآن و حاج قاسم، مجلس انقلابی را تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجلس شورای اسلامی وقتی به آقای همتی گفتم شما چرا بخشنامه‌ای که خودتان تنظیم کردید مبنی بر اینکه ۲۰ درصد تسهیلات ۲ هزار هزار میلیارد تومانی را به بخش مسکن بدهید تا ما زمین را بگیریم و بدهیم و شما بتوانید در دولتتان کاری کارستان بکنید و مسکن برای جوانان بسازید، را انجام ندادید؟ گفت «من باوری برای تسهیلات دادن به بخش مسکن ندارم.»

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: شما چطور رئیس بانک مرکزی هستید که باور ندارید؟ باید تسهیلاتی برای ساخت مسکن جوانان، که الان مسکن دار شدن‌شان در کلان شهرها تبدیل به رویا شده است، ارائه کرد.

نیکزاد گفت: در یک مقطع زمانی شما دیدید که ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن در نقاط مختلف ایران و در یک کارگاه بزرگ به نام ایران اسلامی، در بخش، شهر، روستا و مراکز استان‌ها ساخته شد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی ادامه داد: سوال من این است اگر شما باور ندارید که تسهیلات به بخش مسکن بدهید، پس چرا بخشنامه کردید؟

وی افزود: اگر شما این را باور ندارید، چطور آمدید ارزی که با هزار مصیبت به دست آمده بود را برای واردات موز به نورچشمی‌ها دادید؟

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: شما چطور برای موزی که باید در مقابل صادرات سیب انجام می‌گرفت، ارز را به آدمی که فامیل آقای رئیس‌جمهور بود، دادید؟

وی افزود: چطور می خواهید رئیس‌جمهور بشوید، در حالی که قرار بود شما تسهیلات را برای واردات لوازم خانگی ندهید، اما آمدید به یک شرکتی، بالغ بر ۳۷ میلیون یورو برای ۴۲۷ کانتیر تسهیلات خلاف قانون دادید؟!

نیکزاد گفت: شما این ۶ هزار میلیارد تومان را چه کار کردید؟

وی ادامه داد: شما هنوز هم شهدا را قبول ندارید. شما هنوز هم امام را قبول ندارید. هنوز هم این مردم را قبول ندارید. شما می خواهید با بایدن صحبت کنید، چه به دستتان خواهد آمد؟

نیکزاد تصریح کرد: شما با بایدن می‌خواهید مذاکره کنید، چه چیزی را می خواهید به دست بیاورید؟ مردم ایران! بدانید اگر امریکا بر مردم ایران ظلم و جفا کرد و خلاف قانون و خلاف اخلاق، ظالمانه ما را تحریم کرد، عملا تحریم برای مردم بوده است.

وی ادامه داد: بدانید اگر ۲۷ بار ما تحریم شده‌ایم، ۲۲ بار آن را حزب دموکرات انجام داده است نه جمهوری‌خواهان. بایدن از حزب دموکرات است.

نیکزاد گفت: آقای همتی! شما که می‌خواهید با بایدن مذاکره کنید، خون حاج قاسم را می‌خواهی چه کار کنی؟ مگر به شما گفته نشده است که این‌ها آدم هایی هستند که به ما وفادار نیستند؟

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی گفت: آقای رئیسی و حزب اللهی‌ها، مخالف مذاکره نیستند اما از برجام عایدی برای کشور ایجاد نشد.

نیکزاد اضافه کرد: ما در مجلس شورای اسلامی آن را دقیق بررسی کردیم. رفتند قراردادی را بستند که قرار بود ما توان هسته‌ای را کم کنیم.

وی ادامه داد: این کار را انجام دادیم. آنها چک‌هایشان را نقد کردند، اما وقتی نوبت وصول چک ما شد، خالی از آب درآمد. نه تحریم را برداشتند و نه اجازه سوئیفت را دادند و نه اجازه خرید هواپیما را دادند و نه اجازه کشتیرانی را دادند. اشخاص حقیقی و حقوقی را تحریم کردند.

نیکزاد تصریح کرد: اگر از برجام عایدی برای جمهوری اسلامی ایران داشت، باید در سفره مردم دیده می‌شد.

ادامه دارد ...

کد خبر 5232328

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیس جمهور علی نیکزاد بانک ملی ایالات متحده امریکا بانک مرکزی برجام میدان ولی عصر مجلس شورای اسلامی انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی علیرضا زاکانی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عبدالناصر همتی مناظره انتخاباتی محمد باقر قالیباف محسن رضایی ریاست جمهوری صحن مجلس سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات

معاون راهبردی و تنظیم بازار رگولاتوری گفت مشترکین درصورتی می‌توانند از اینترنت فیبرنوری استفاده کنند که در سایت اصلی اپراتورها ثبت اولیه را انجام داده باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی روحانی نژاد، معاون راهبردی و تنظیم بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درخصوص نحوه دریافت خدمات از سامانه iranfttx و اینترنت فیبر نوری اظهار کرد: این سایت به مشترکین اعلام می‌کند که کدام مناطق و محلات فیبرکشی شده است.

روحانی نژاد ادامه داد: اگر اینترنت بر بستر فیبر می‌خواهید باید به پرتابل اپراتور مورد نظر بروید، مبلغ اولیه را پرداخت کنید در این صورت اپراتور موظف است در صورت طی شدن این فرایند ظرف ۳۰ روز خدمات اتصال فیبر را برای کاربران انجام دهد.

وی افزود: اگر اپراتور از ارائه خدمات طی ۳۰ روز خودداری کرد در این صورت باید در سامانه ۱۹۵ شکایت کنند، پس از اعلام شکایت ما طرف حساب اپراتور خواهیم بود.

معاون راهبردی و تنظیم بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد: زمانی مشترک به ۱۹۵ مراجعه می‌کند که اپراتور به تعهد خود عمل نکرده باشد در این صورت رگولاتور به موضوع ورود می‌کند و علاوه بر جریمه اپراتور خدمات مورد نیاز به درخواست کننده ارائه خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی مشترکین همچنان گلایه‌مند از عدم دریافت خدمات هستند، تصریح کرد: این موضوع با اپراتورهای خدمات دهنده فیبرنوری مطرح شده است، بسیاری از نمونه‌ها حکایت از این دارد که مشترکین نیز کم لطف بوده‌اند.

روحانی نژاد ادامه داد: اپراتورها مستنداتی ارائه کردند که نشان می‌دهد یک مشترک در گذشته درخواست خود را بدون پرداخت هزینه ثبت کرده است، اپراتور بر اساس نیاز مشترک فیبر را تا درب منزل آورده ولی مشترک لحظه آخر با دلایل مختلف اعم از اینکه ملک اجاره است یا از درخواست خود پشیمان شده‌ایم.

روحانی نژاد اضافه کرد: مصوبه می‌گوید مشترک پس از ثبت درخواست ابتدا باید پرداخت اولیه خود را انجام دهد تا اپراتور این اطمینان را داشته باشد که این مشترک حقیقی است و در مراحل بعد موظف به ارائه خدمات خواهد بود.

معاون راهبردی و تنظیم بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اپراتوری به مشترکین اعلام کند تا پوشش‌دهی یک منطقه کامل نشود به سایر مشترکین نیز خدمات اینترنت بر بستر فیبر ارائه نخواهم کرد، گفت: این ادبیات در گذشته مورد استفاده مخابرات بود، در گذشته سیستم نجما وجود داشت که مدل تجمیعی بود یعنی به طور مثال در یک مجتمع حداقل ۱۰ واحد درخواست بدهند که برای من صرفه داشته باشد و بعد خدمات ارائه دهم.

روحانی نژاد ادامه داد: اپراتورهای دیگر اما چنین رویه‌ای ندارند زیرا برای همه مراحل کار هزینه می‌کنند و یک مشترک هم برای آنها ارزشمند است در نتیجه به همه درخواست‌ها در اولین فرصت پاسخ می‌دهند.

معاون راهبردی و تنظیم بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار کرد: البته هفته گذشته پروانه مخابرات بعد از مدتها به آنها داده شده و تاکید کرده‌ایم که پس از دریافت پروانه موظف هستند مثل بقیه اپراتورها ظرف ۳۰ روز به تک تک متقاضیان خدمات ارائه کنند در غیر این صورت به کمیته تخلفات خواهند رفت.

روحانی نژاد خاطرنشان کرد: مشترکین باید دقت کنند که حتماً در منطقه سبز پوشش قرار گرفته باشند تا درخواست آنها اجرایی شود.

کد خبر 748748

دیگر خبرها

  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • چرا مافیا جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی