Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – محسن عاشوری در گفت‌وگو با خبرورزشی گفت: جدایی من از بادران به خاطر تفکر مالکین باشگاه و هم چنین نوع تیمداری آنها بود. بی تعارف نظرات من با آنها همسو نبود و مدیریت از من توقعاتی داشت که این در کاراکتر و شخصیت من نبود؛ نیست و نخواهد بود.

وی اضافه کرد: هر کسی با معیار خودش در فوتبال حضور دارد و شخصیت من شکل گرفته و قابل تغییر نیست و با این دیدگاه من در فوتبال حضور داشته ام و تاثیرات خود را در فوتبال گذاشته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نمی‌گویم صد در صد موفق بوده ام. شاید در ابتدای فصل اشتباه از من بود که این تیم را انتخاب کردم و اگر شناخت الان را ابتدای فصل داشتم این انتخاب را انجام نمی‌دادم.

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: با این حال تلاش‌های ما منجر به شکل گیری یک تیم خوب شده که امیدوارم در پایان کادر فنی جدید تیم را به لیگ برتر رهنمون کند و رویای دیرینه مدیران باشگاه هم محقق شود. از نظر من تیم بادران تیم شایسته ای برای صعود به لیگ برتر است.

محسن عاشوری در مورد مهمترین بازی پیش روی تیم ملی که در برابر عراق خواهد بود؛ گفت: بازی با عراق به مراتب سخت تر از بازی با بحرین است به این خاطر که عراق تیم بهتری به نسبت بحرین بشمار می‌رود. تیمی است که هم از نظر بدنی و هم از نظر فنی تیم بهتری نسبت به تیم بحرین است.

وی ادامه داد: باید بپذیریم بازی در شرایط آب و هوایی منامه سخت و دشوار است. اگر ما در خط دفاع مرتکب اشتباه نشویم و همانند بازی با بحرین بی گذار به آب نزنیم می‌توانیم بازی را به شکل دلخواه پیش ببریم و در نهایت در این بازی هم برنده شویم. نکته برجسته بازی با بحرین که دوست دارم باز هم تکرار شود داوری نکردن بچه‌های تیم ملی بود. اینکه به داور بازی کاری نداشتند و بازی خود را انجام می‌دادند.

عاشوری اضافه کرد: البته این فرهنگ فوتبال باشگاهی ما است! که به تیم ملی هم در گذشته آسیب زده است. داورانی که در بازی‌های بین المللی سوت می‌زنند همانند داوران ایرانی نیستند که مماشات کنند. البته من به داوران ایرانی احترام می‌گذارم و برخی از آنها اهل مماشات نیستند. این موضوع باید برای همیشه از ذهن ملی پوشان ایرانی دور شود و تمرکز در جریان بازی باید روی بازی باشد نه داوری و تیم حریف. در بازی با بحرین این موضوع به خوبی نمود داشت و دیدید که چه اتفاق خوبی برای تیم ملی رخ داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بادران تیم ملی بادران تیم ملی محسن عاشوری بازی با بحرین تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» گزارش داد که فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه با عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین در ساختمان وزارت خارجه دمشق دیدار کرد.

خبرگزاری آرتی نیز گزارش داد در پایان ماه مارس گذشته، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دعوت رسمی از حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین برای شرکت در نشست آتی سران کشور‌های عربی دریافت کرد.

اجلاس سران کشور‌های عربی قرار است ۱۶ می در منامه پایتخت بحرین برگزار شود.

سال گذشته، اسد برای اولین بار پس از ۱۲ سال دوری و توقف عضویت دمشق در اتحادیه عرب در نشست سران این اتحادیه عرب در جده عربستان شرکت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!