Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نیویورک تایمز آسوشیتدپرس نیز در رده عکاسی از جمله به خاطر پوشش دادن تلفات کروناویروس در میان سالمندان جایزه پولیتزر گرفت.

جایزه گزارشگری ملی به «پروژه مارشال»، AL.com، ایندی‌ستار و «انستیتوی نامرئی» برای یک پروژه مشترک روزنامه‌نگاری تحقیقی درباره استفاده از سگ‌های پلیس به عنوان سلاح اغلب در برابر شهروندان بیگناه رسید که به ایجاد اصلاحات دولتی در این زمینه انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارکنان روزنامه «استار تریبیون» در مینیاپولیس جایزه رده «اخبار فوری» را برای پوشش دادن اخبار کشته شدن «جرج فلوید»، شهروند سیاه‌پوست و پیامدهای آن که برای ماه‌ها به طول انجامید، گرفت.

وب‌سایت خبری بازفید (BuzzFeed  News) نخستین جایزه پولیتزرش را در رده گزارشگری بین‌المللی رشته مقالات تحقیقی‌اش درباره گستردگی بازداشت ایغورها، اقلیت عمدتا مسلمان در چین به دست آورد.

هیات داوران جایزه پولیتزر همچنین اعلام کرد به دارنلا  فریزر، نوجوانی که قتل «جرج فلوید» را فیلمبرداری کرده بود، یک تقدیرنامه ویژه دریافت خواهد کرد.

جوایزه پولیتزر برای نخستین بار در سال ۱۹۱۷ اهدا شدند و هر سال بوسیله دانشگاه کلمبیا در آمریکا برای برترین‌ها در رده‌های روزنامه‌نگاری، کتاب، موسیقی و درام اعلام می‌شوند. امسال برندگان از طریق پخش زنده ویدئویی از طریق اینترنت بوسیله روسای هیات داوران اعلام شدند.

کد خبر 606819 برچسب‌ها روزنامه‌ نگاری جایزه پولیتزر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روزنامه نگاری جایزه پولیتزر جایزه پولیتزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود
  • ضرورت تدوین کلان روندها برای طراحی آینده متناسب با زیست بوم ایران
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • قرارداد همکاری اوپن‌ای‌آی با فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی
  • تصویرنگاری نرم از مداخله‌گرایی آمریکا
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا