Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: این انتخابات یک فرصت جمعی است که باید با یک انتخاب اصلح شرایط تشکیل حکومت مهدوی را فراهم کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی ‌در نشست روشنگری و اخلاق انتخابات که در تالار بهمن دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: انسان حق انتخاب دارد و امام راحل(ره) این ویژگی انسان را در ایران احیا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) میدان را برای انتخاب ایرانیان باز کرد افزود: یکی از انتخاب‌ها رئیس جمهور است که شما او را انتخاب می‌کنید و این حق انتخاب به برکت نظام اسلامی حاصل شده است. 

آقاتهرانی با اشاره به اینکه مردم باید حواسشان به انتخاب‌ها باشد گفت: باید برای انتخاب نامزد جبهه انقلاب تبلیغ کنیم و همه توان جبهه انقلاب را به میدان بیاوریم و از این فرصت و اعتبار باید برای نظام استفاده کنیم و کاری کنیم امام عصر(عج) از ما خشنود باشد. 

وی با اشاره به اینکه عمر، سرمایه است و باید بهترین استفاده را از این سرمایه برد افزود: در عمر انسان فرصت‌هایی پیش می‌آید که تکرار شدنی نیست که انتخابات پیش رو یکی از این فرصت‌هاست تا مردم در نظام اسلامی فرد اصلح را انتخاب کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما با انتخاب آگاهانه می‌توانیم زمینه حکومت حضرت مهدی(عج) را فراهم کنیم گفت: اگر ما به دست خود به انتخاب اصلح دست نزنیم شرایط عدم ظهور را فراهم کردیم زیرا این یک سنت الهی است.

آقاتهرانی با بیان اینکه باید زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را با تربیت نیروهای مومن و انقلابی فراهم کنیم افزود: این انتخابات یک فرصت جمعی است که باید با یک انتخاب اصلح شرایط تشکیل حکومت مهدوی را فراهم کنیم و اگر حضور حداکثری نداشته باشیم به طور قطع شکست خواهیم خورد و باید برای تغییر وضعیت موجود تلاش کرد و خداوند هم به طور قطع ما را یاری می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور امام خیلی از چیزها را معنادار می‌کند و وظایف ما را متفاوت می‌کند گفت: با انتخاب اصلح امام زمان خود را یاری کنیم.

آقاتهرانی بیان کرد: در بین افراد کاندیدا باید ببینیم کدام کاندید شاخص‌های مطابق معیارهای رهبری را دارد و اگر زمینه‌ساز تشکیل دولت ضعیف و بی‌برنامه را فراهم کنیم در گناه دولت سهیم خواهیم بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مورد وعده‌های نامزدهای انتخابات گفت: باید افراد حرف‌های که می‌زنند به صورت شاخص در بیاید و کیفیت‌ها کمیتی شود که قابل اندازه‌گیری باشد تا ببینیم چه کارهایی انجام شده و کدامها انجام نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرتضی آقاتهرانی انتخابات 1400 امام خمینی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی فراهم کنیم انتخاب اصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی