Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه یزد در نمازجمعه این هفته به مسائلی مهمی چون انتخابات پیشرو و تلاش دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، مسئله انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، اهتمام بر انتخاب اگاهانه و اصلح، توجه رییس جمهور اینده به معیشت و اقتصاد مردم و تلاش دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات از مهم ترین محورهای خطبه ائمه جمعه استان یزد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد: دشمن از مدت ها است برای کم فروغ ماندن انتخابات تلاش می کند

نماینده ولی فقیه در استان یزد ابراز کرد:مردم باید در کنار انتخابات ریاست جمهوری به شوراهای اسلامی شهر و روستاها اهمیت قایل شوند و افراد متدین و متخصص و خادم و دلسوز را انتخاب کنند که سود آن نصیب همگان و عموم شهروندانی است که همواره در خدمت نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه  استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را مهمترین هدف نظام انقلاب اسلامی ایران است افزود: کسانی که می خواهند در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت داشته باشند، باید بدانند اولویت نظام ما پیاده کردن احکام دین و اسلام ناب محمدی است.

آیت الله ناصری ادامه داد: هر فردی ،می‌خواهد به وصیت شهیدان و امام راحل (ره) عمل کند باید بیش از دوره‌های گذشته حضوری گسترده و پرشورتر همراه با بصیرت در روز رای گیری در شعبه های رای حاضر شود و رسالت ملی و دینی خود را به نحو مناسب انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت انتخاب افراد اصلح برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: مردم باید با بصیرت و حضور پرشور انتخابی آگاهانه داشته باشند و افرادی را انتخاب کنند.

آیت الله ناصری به انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری از سوی مردم اشاره کرد و یادآور شد: هر فردی که به عنوان رییس جمهوری انتخاب شود باید وامدار اسلام، مردم و قرآن باشد و اگر به وظیفه خود در حل مشکلات کار کند در مسیر حقیقت و شهیدان فعالیت کرده است

وی در ادامه با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور، تأکید کرد: تنها راه برون رفت از چالش‌های اقتصادی موجود تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت نخبگان بومی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه ایثارگری و صبوری ملت ایران است و باید با همبستگی ملی در انتخابات حراست شود.

وی رأی ندادن را در حقیقت کمک به دشمنان دین و نظام اسلامی علیه ارزش های انسانی عنوان کرد و گفت: حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات خنثی کردن توطئه دشمنان است.

ناصری یزدی دولت انقلابی را خار چشم استکبار جهانی دانست و بیان کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی با اصل نظام و ولایت فقیه مشکل دارند و سعی می‌کنند با طراحی و اجرای توطئه‌های مختلف ارزش‌های انقلاب را کمرنگ و مردم را نسبت به اهداف نظام اسلامی بی اعتماد کنند.

امام جمعه تفت: منافقان  و سلطنت طلبان به دنبال تکرار فتنه ۸۸ هستند

حجت الاسلام علی محمد گلوردی در خطبه های این هفته نمازجمعه افزود: سرکرده منافقان  از هواداران خود خواسته تا در سه جهت حضور نیافتن مردم در پای صندوق های رای، تخریب شورای نگهبان و نامزدهای مطرح تلاش کنند تا زمینه برای کشاندن مردم به کف خیابان ها پس از انتخابات فراهم شود.

وی با بیان اینکه ضد انقلاب ، منافقان  و سلطنت طلبان به دنبال تکرار فتنه ۸۸ هستند، تصریح کرد: به فضل الهی و با بصیرت ملت ایران ،امید و چشم شان کور می شود و این آرزو را به گور می برند.

خطیب جمعه تفت ادامه داد: وظیفه اول هرکس رأی دادن است و مرحله بعد باید فردی را با روحیه جهادی، خدمتگذار و دلسوز انتخاب کند که توانایی فهم مسایل را داشته باشد.

وی به نامزدهای شورای شهر هم توصیه کرد تا محله گرایی را کنار بگذارند و چنانچه روحیه خدمت گذاری دارند در صحنه باقی بمانند وگرنه انصراف دهند.

گلوردی اضافه کرد: نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا نباید به دنبال جیب و منافع خود باشند بلکه باید خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

امام جمعه بهاباد: روحیه انقلابی، جهادی، ایمان و معنویت را شاخصه اصلی رییس جمهوری اصلح

خطیب جمعه بهاباد بیان کرد: مردم ایران اسلامی با مشارکت حداکثری و حضور گسترده خود بار دیگر افکار پلید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل می کنند و انتخاب شوندگان نیز باید بیشترین همت خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.

وی داشتن روحیه انقلابی، جهادی، ایمان و معنویت را شاخصه اصلی رییس جمهوری اصلح از نگاه رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: باید مردم معیارهای نامزد اصلح برای انتخابات را با داوطلبان تطبیق دهند و با انتخاب درست  چهار سال آینده نظام را تضمین کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهاباد با دعوت از مردم برای حضور حماسی در پای صندوق‌های رای تاکید کرد: مردم علاوه بر اینکه حضور پررنگی در این عرصه دارند نسبت به انتخاب نمایندگان اصلح حساسیت داشته باشند و حضور در انتخابات پایه‌های نظام را تقویت می‌کند.

امام جمعه بهاباد عنوان کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب بدانند که ملت ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و همانطور که معظم له فرمودند انتخابات یک تکلیف شرعی است، همه با شرکت پرشور در آن برگ زرینی در حمایت از دستاوردهای نظام بار دیگر ثبت می کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ریاست جمهوری امام جمعه استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

دکتر رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکار‌های جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهر‌های آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کود‌های مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات ۲۵۰ هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن راه‌اندازی شده که تا ۲۰۰ هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا ۳۷ میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد