Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نیمه اول دیدار تیم های ترکیه و ایتالیا، آتزوری کاملا مالک توپ و میدان بود و چند موقعیت خطرناک از جمله ضربه سر کیه لینی که توسط چاکر دفع شد را خلق کرد اما نتوانست از سد خط دفاعی ترکیه بگذرد. در نیمه اول، ترکیه هیچ شوتی به سوی دروازه ایتالیا نزد. در نیمه دوم ایتالیا توانست از اشتباهات ترکیه در خط دفاعی نهایت استفاده را ببرد و با کسب یک پیروزی خوب، برای ادامه تورنمنت اعتماد به نفس خوبی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع، ترکیه حرفی برای گفتن نداشت و حتی در ضدحملات هم نتوانست خطرناک ظاهر شود. ایتالیا نیز مانند همیشه، تسلط خود بر بازی را حفظ کرد و این تسلط به گل های زده و کسب پیروزی منجر شد.  گل به خودی مریح دمیرال، اولین گل یورو ۲۰۲۰ اطلاعات بازی ترکیه و ایتالیا تاریخ برگزاری: جمعه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ (۱۱ ژوئن ۲۰۲۱) ساعت برگزاری: ۲۳:۳۰ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم المپیکو، رم تورنمنت: مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ | گروه A داور: دنی ماکلی (هلند) | VAR: کوین بلوم (هلند) گلزنان ترکیه: – گلزنان ایتالیا: گل به خودی مریح دمیرال ۵۳’، چیرو ایموبیله ۶۶’، لورنتزو اینسینیه ۷۹′ ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان ترکیه و ایتالیا چیرو ایموبیله بهترین بازیکن زمین به انتخاب سایت آماری هواسکورد آمار بازی ترکیه و ایتالیا ایتالیا بر بازی سلطه کامل داشت گل های ترکیه و ایتالیا

ترکیه ۰-۱ ایتالیا؛  گل به خودی مریح دمیرال ۵۳′: به دنبال باز شدن فضا و یک پاس عمقی، دومنیکو براردی با لیز خوردن مرعش از فضا در محوطه جریمه ترکیه استفاده کرد و خواست توپ را برای ایموبیله بفرستد که قطع توپ ناموفق مریح دمیرال باعث شد توپ وارد دروازه خودی شود.

ترکیه ۰-۲ ایتالیا؛ چیرو ایموبیله ۶۶′: لورنتزو اینسینیه روی سانتر براردی به سوی دروازه ترکیه شوت زد که چاکر توپ را ناقص برگشت داد. در ریباند، ایموبیله با یک ضربه خوب توانست دروازه خالی ترکیه را باز کند. 

ترکیه ۰-۳ ایتالیا؛ لورنتزو اینسینیه ۷۹′: اشتباه وحشتناک اعورجان چاکر در بیلدآپ از دروازه باعث شد ایتالیایی ها در میانه میدان توپ ربایی کنند و با رد و بدل شدن چند پاس، لورنتزو اینسینیه در محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شد که با یک ضربه فنی زیبا، توپ را وارد دروازه ترکیه کرد.  جدول گروه A یورو ۲۰۲۰ ایتالیا صدرنشین شد ویدیوی خلاصه بازی ترکیه و ایتالیا  

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لورنتزو اینسینیه ترکیه و ایتالیا مریح دمیرال ترکیه ۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، وینگر ۲۵ ساله آمریکایی پس از پیوستن به روسونری در تابستان گذشته با مبلغی حدود ۲۰ میلیون یورو در این تیم درخشیده و بلافاصله به عضوی اصلی از تیم استفانو پیولی تبدیل شده است. او در ۴۵ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است.

حضور پولیشیچ در فصل آینده میلان هم قطعی است و رشد او در ایتالیا خبر خوبی برای تیم ملی ایالات متحده آمریکا خواهد بود که خود را برای جام جهانی در سال ۲۰۲۶ آماده می‌کند.

او در مصاحبه با ESPN در مورد عملکرد خوبش در سری A گفت: «فکر می‌کنم اینجا خیلی رشد کرده‌ام، در واقع از شدت سختی بسیاری از بازی‌های این لیگ شگفت‌زده شده‌ام. فکر می‌کنم این یک آزمون عالی برای من بود، اما موفقیتم فقط به تعداد فرصت‌هایی که من رسید بستگی داشت. من زمان زیادی را در زمین داشتم تا نشان دهم که چه کاری می‌توانم انجام دهم، و همچنین گاهی اوقات به من نقش‌های خلاقانه و آزادی زیادی داده شده است. بخش بزرگی از دست‌آوردم هم به خودباوری و اعتماد به‌نفسم مربوط بوده است.»

سپس از پولیشیچ در مورد سخت‌ترین چیز برای سازگاری در ایتالیا پرسیدند و او گفت: «زبان همیشه سخت‌ترین بخش است. من در گذشته آشنایی خاصی با ایتالیایی نداشتم و حضور در میلان و ارتباط با دیگران برایم یک چالش بود و هنوز هم در برخی جملات مشکل دارم.»

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / کامبک‌هایی که اوسمار فراموش نمی‌کند
  • جام ملت های فوتسال آسیا| صعود سخت ایران به فینال با ضربات پنالتی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت