Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - حجت الاسلام ماندگاری با تاکید بر اینکه مشکلات با قهر و انزوا و... حل نمی‌شود، گفت: مشکلات را با آستین بالا زدن حل می‌کنند، نه با قهر کردن! - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری در همایش ستایشگران آفتاب که برای تجلیل از مقام مداحان آسمانی در ایام کرونا در کانون جوانان برگزار شد، با تاکید بر اینکه مشکلات با قهر و انزوا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حل نمی‌شود، اظهارداشت: مشکلات را با آستین بالا زدن حل می‌کنند، نه با قهر کردن!

وی با اشاره به نمونه‌های موفق آستین بالا زدن برای مقابله با مشکلات و بحران‌ها، گفت: در ایام کرونا، هیئت‌ها، بسیج و گروه‌های مردمی وارد میدان مقابله با کردنا شدند و در این حوزه غوغا کردند. 

این خطیب، با بیان اینکه برخی به دلیل گلایه از مشکلات، از شرکت در انتخابات اجتناب می‌کنند، افزود: با نیامدن پای صندوق، مشکلات حل نخواهد شد، بلکه مشکلات زوایای جدیدی خواهد یافت.

امام جمعه موقت زاهدان: حضور در انتخابات تنها راه برون رفت کشور از مشکلات استآیت‌الله درّی نجف‌آبادی: اقتدار و اعتلای کشور ریشه در انتخابات مردمی داردامام‌جمعه موقت قزوین:‌ دشمن با تفرقه‌‌اندازی و هراس‌افکنی به دنبال مشارکت حداقلی در انتخابات استامام‌جمعه بجنورد: رعایت اخلاق انتخاباتی مهم‌ترین تکلیف است / نگذاریم مردم در فضای تهمت و دروغ «انتخاب اشتباه» داشته باشند

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم گفت ایران حرم اهل بیت (ع) است و اگر از ایران دفاع کردیم، خدا از ما دفاع می‌کند، خاطر نشان کرد: اکنون زمان "هل من ناصر ینصرنی" انقلاب است و باید همه قشرها را به میدان انتخابات فراخواند که مداحان و واعظان در خط مقدم دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات قرار دارند.

حجت الاسلام ماندگاری ادامه داد: از ابتدای انقلاب شعار دادیم که "توپ، تانک، مسلسل دیگر اثر ندارد..." یعنی قالوا ربنا الله ثم استقاموا، انقلاب کردیم و اثارات مثبت فراوانی در کشور داشت، این نظام حسینی و فاطمی است، مشکلات هم داد که باید مشکلات را با آستین بالا زدن حل کرد، نه با بی تفاوتی. 

وی با تاکید بر اینکه مراقب بی تفاوتی این هیئت ها باشید و می‌خواهند هیئت‌ها را سکولار کنند، ابراز داشت: برخی حاضرند پول بدهند که نامی از امام و شهدا در هیئت‌ها نباشد، اما بدانید که این پول‌ها به اندازه پولی که ابن زیاد به مردم کوفه داده، نیست و باید از سکولار و بی‌تفاوت شدن هیئت‌ها جلوگیری کرد.

به گزارش تسنیم، امیرحسین کبیرخو مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه عاشورای آذربایجان شرقی هم در این مراسم، هدف از برگزاری همایش ستایشگران آفتاب را تجلیل از مداحان آسمانی در ایام کرونا عنوان کرد و گفت: هیئات در حوزه مقابله با کرونا اقدامات شاخصی انجام دادند که در تاریخ ایران به ثبت رسید.

انتهای پیام/111/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حجت الاسلام هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از گاز اشک آور علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آستین

دریافت 16 MB کد خبر 6092986

دیگر خبرها

  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • خاطرات ماندگاری که مسعود اسکویی در اذهان شنوندگان به یادگار گذاشت
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • استفاده از گاز اشک آور علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آستین
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است