Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:48:04 GMT

برانچ چیست؟ به همراه طرز تهیه تست فرانسوی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۵۵۴۴

برانچ چیست؟ به همراه طرز تهیه تست فرانسوی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،کلمه برانچ از ترکیب دو کلمه Breakfast و Lunch ایجاد شده است و همان طور که از معنی این دو کلمه پیداست به ترکیب صبحانه و ناهار گفته می‌شود. در واقع برانچ صبحانه‌ای است که دیرتر از ساعت معمول و معمولا در حجم بیشتر بین ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر خورده می‌شود. مفهوم برانچ در اواخر سده نوزدهم در انگلستان به وجود آمده و در اوایل قرن بیستم در آمریکا محبوبیت پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که بیشتر افراد تنها در روز‌های تعطیل فرصت دارند بیشتر در تخت‌خواب بمانند، برانچ وعده غذایی است که آخر هفته‌ها تهیه می‌شود.

خوراکی‌هایی که یک میز برانچ شامل آن‌ها می‌شود معمولا به شکل بوفه سرو می‌شوند؛ از خوراکی‌های یک صبحانه سنتی مثل پنیر، سوسیس و پنکیک بگیرید تا غذا‌هایی که برای ناهار خورده می‌شوند مثل ماهی و سرخ کردنی‌ها. یکی از خوراکی‌هایی که می‌توانید برای برانچ درست کنید تُست فرانسوی کرم بروله با توت فرنگی است که می‌خواهیم طرز تهیه آن را در این مطلب توضیح دهیم.

مواد لازم برای تهیه نان تست مخصوص

نان تست فرانسوی ۵۰۰ گرم
تخم مرغ پنج عدد به اضافه دوعدد زرده
شکر دو قاشق غذاخوری
شیر توت فرنگی سه فنجان
آب پرتقال یک قاشق غذاخوری
پودر وانیل یک قاشق چای‌خوری
خلال پوست پرتقال یک قاشق مرباخوری
نمک به مقدار لازم

مواد لازم برای تهیه مربای توت فرنگی

توت فرنگی پنج عدد
شکر سه قاشق غذاخوری
آب پرتقال دو قاشق چای‌خوری
کره ۱۰۰ گرم
شکر قهوه‌ای یک فنجان

طرز تهیه تست فرانسوی با مربای توت فرنگی برای برانچ

تست فرانسوی

حداقل از ۲ تا ۴ ساعت قبل فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. تکه‌های نان را روی سینی فر که از قبل روی آن کاغذ روغنی قرار داده‌اید بچینید. بعد از قرار دادن سینی داخل فر گرم، فورا فر را خاموش کنید و بگذارید ۲۰ تا ۳۰ دقیقه نان‌ها داخل فر بمانند تا بر اثر گرما خشک شوند. می‌توانید به جای این کار از دستگاه تُستِر استفاده کنید.

تخم‌مرغ‌ها را به همراه زرده اضافی و شکر هم بزنید تا نرم و یکدست شوند. شیر توت فرنگی، آب پرتقال، وانیل، خلال پوست پرتقال و نمک را به تخم‌مرغ‌ها اضافه کنید.

نان‌های تست شده را کف یک تابه بزرگ بخوابانید، مخلوط به دست آمده را روی آن بریزید و ۱۵ دقیقه کنار بگذارید. نان‌ها را پشت و رو کنید و ۳۰ دقیقه دیگر هم به حال خود بگذارید. می‌توانید روی آن‌ها را بپوشانید و شب داخل یخچال قرار دهید.

مربای توت فرنگی

توت فرنگی‌ها، شکر و آب پرتقال را در یک کاسه با هم مخلوط کنید و به مدت ۳۰ دقیقه در دمای اتاق کنار بگذارید تا توت فرنگی‌ها آب بیاندازند و نرم شوند.

فر را کمی زودتر با ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد گرم کنید. کره را در یک ماهیتابه کوچک با حرارت زیاد گرم کنید، سپس شکر قهوه‌ای را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا نرم شود.

یک کاغذ روغنی را روی یک پد سیلیکونی آشپزی قرار داده، مخلوط شکر را به طور مساوی روی آن بریزید، نان‌های خیس شده را روی شکر‌ها قرار دهید و در آخر ۲۰ دقیقه داخل فر بگذارید تا طلایی شوند و پف کنند.

نان‌های تست را در حالی که سمت شکری آن‌ها رو به بالا است در ظرف مخصوص سرو کنید و روی آن‌ها را با مربای توت فرنگی که درست کرده‌اید بپوشانید.

تهیه این دسر دو ساعتی وقت لازم دارد، اما نتیجه آن بسیار لذت بخش است.

منبع:کاله

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صبحانه نان تست مربای توت فرنگی تست فرانسوی روی آن نان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست

مهاجم کهنه‌کار فرانسوی به لیگ ام ال اس ملحق خواهد شد.

طرفداری | اولیویه ژیرو راهی لس آنجلس اف‌سی می‌شود.

به گزارش فابریتزیو رومانو، اولیویه ژیرو، مهاجم 37 ساله میلان با لس آنجلس اف‌سی آمریکا به توافق نهایی رسید و به زودی چالش جدیدی را در لیگ ام ال اس آغاز خواهد کرد. پس از توافق طرفین در ماه گذشته، حال همه چیز برای انتقال ژیرو به لس آنجلس اف‌سی مهیا است و او دومین فرانسوی نامدار این باشگاه آمریکایی پس از هوگو لوریس خواهد بود. قرارداد اولیویه ژیرو با لس آنجلس اف‌سی تا دسامبر 2025 اعتبار خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان فرانسوی به نسل کشی در غزه
  • « لوران کانته » فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • «لوران کانته» فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت
  • قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم
  • حمایت از غزه برای سیاستمدار فرانسوی دردسرساز شد + فیلم
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست