Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عباس عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد موجب ایجاد امنیت بالا در عرصه بین‌الملل و داخلی، تعیین کننده آینده کشور به لحاظ پایداری در جمهوریت، شایسته‌سالاری در عرصه‌های مختلف، استقلال در مملکت‌داری و مردم‌داری، استفاده از ظرفیت‌های انسانی و غیرانسانی در داخل کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرکت در انتخابات پیش‌رو اذعان داشت: کشوری که تصمیم‌گیری در امور آن بر عهده مردم نباشد دیگران برای آنها تصمیم خواهند گرفت و تمام منافع ملی در اختیار دیگران به غارت خواهد رفت و چنین جامعه‌ای جایی برای انتقاد و برطرف شدن نیازها وجود ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از کشورها مانند یمن و فلسطین به مکانی برای جولان استعمارگرانی مانند اسرائیل تبدیل شده است و مردم آگاه باشند استعمار درد بی‌درمانی است که در صورت نبود همدلی و فاصله‌های سیاسی بین یک مردم منطقه نفوذ می‌کند و ریشه آن مردم را از بین خواهد برد.

عبدی با عنوان اینکه اهمیت شرکت در انتخابات مردم ایران برای دشمنان در آن سوی مرزها مهم شده و ساعت‌ها برنامه علیه انتخابات ایران تولید می‌کنند، گفت:در مورد برنامه دشمنان این موضوع را می‌توان مطرح کرد که دست‌های خارجی در گام اول انقلاب توسط خون شهیدان عرصه علم و جهاد قطع شده است و تنها امید آنها وابستگان داخل هستند که در نقش لیبرال‌ها فعالیت دارند و با افکار پوپولیستی و عوام‌فریبی می‌خواهند براصل و اصالت نظام لطمه زده و دشمنان راحاکم بر مردم و منطقه کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه اذعان داشت: امید است مردم با توجه به تجربیات به دست آمده بتوانند به کسی اعتماد کنند که تمام شاخصه‌های بیان شده توسط مقام عظمای ولایت و بزرگان عرصه سیاست، فردی لایق را انتخاب کنند.

عبدی، پایبندی به حداقل‌های اخلاقی و مدیریتی، فهم کامل از شرایط اجتماع و مردم، متعهد و متخصص، میدانی و جهادی، شجاع و خردمند در مقابل عرصه های سیاسی واقتصادی، متعهد به اصول دینی واخلاقی، مردم‌دار و مدارا کننده را از ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح دانست.

به گفته وی، شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد یک تصمیم بسیار بزرگ است که بالاتر از هر موضوع داخلی چون اقتصاد و سیاست است و می‌توان به آن اشاره داشت از جمله استقلال در مملکت‌داری و امنیتی که مقدمه اقتصاد و سیاست است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات اقتصاد امنیت تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند

عبداللطیف نظری معاون وزارت اقتصاد طالبان در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفت: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد.

وی افزود: ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم؛ این مهمترین رسالت همه ماست.

 معاون وزارت اقتصاد طالبان پیش از این در یک گردهمایی در «غزنی» گفته بود مردم افغانستان از جنگ حمایت نمی‌کنند و حامی نظام اسلامی هستند.

نظری با اظهار اینکه طی 20 سال گذشته حضور نظامیان آمریکایی و ناتو در افغانستان مردم مالک سرزمین خود نبودند، تاکید کرده بود: در حال حاضر این کشور آزاد و مستقل است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • مردم پاکستان شجاعت ملت ایران را ستایش می‌کنند
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است