Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا گفت: انتخابات مظهر به منصه ظهور رساندن جمهوریت و اسلامیت نظام است و نظام اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین نظام‌های دنیا است و مردم در تشکیل و تاسیس و استمرار آن دخالت می‌کنند.

او بیان داشت: بنا بر فرمایش رهبر انقلاب همه عوامل اجرایی و نظارت و طرفداران نامزد‌ها، نیتشان را خدایی و الهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صورت شعب اخذ رای محل عبادت و توجه به حق تعالی خواهد شد. حضور در این انتخابات باعث تحقق آرمان‌های الهی و در زمینه عمل به قرآن و اهلبیت (ع) و تقویت نظام اسلامی به عنوان تنها پرچم دار اسلام ناب محمدی (ص) است.

حجت الاسلام موسوی افزود: پاسداری و صیانت از آرای مردم به عنوان امانت و حق الناس بر روی دوش هیئت اجرایی و نظارت شهرستان است و هیئت اجرایی باید آرای تک تک مردم را که ممکن است عده‌ای از آنها به علت گرمی هوا یا بعد مسافت و یا کسالت نتوانند در شعب اخذ رأی حضور پیدا کنند را با مراجعه حضوری و حتی درب منازل آرای آن‌ها را اخذ کند.

امام جمعه اندیکا در پایان از هیأت اجرایی و نظارت، فرماندار و بخشداران و نیرو‌های نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج و عموم مردم و ستاد‌های انتخاباتی که در حال فراهم کردن مقدمات یک انتخابات پرشور، رقابتی و سالم هستند تقدیر و تشکر کرد.

انتها یپیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد

به گزارش صدای ایران،باشگاه خبرنگاران نوشت: سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم