Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زمان برگزاری انتخابات، از همکاری جمعیت هلال‌احمر کشور نیز استفاده می‌کنیم تا یقین حاصل کنیم که در تمام شعب دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت می‌شود. سید اسماعیل موسوی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین تصمیمات مرتبط با تضمین سلامت مردم در انتخابات چهارگانه ۲۸ خرداد امسال گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی انتخابات را تدوین  و به استان‌ها ابلاغ کردیم؛ در این دستورالعمل‌ها، فرایندهای مختلف ازجمله روز انتخابات را به‌صورت ویژه در نظر گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سخنگوی ستاد انتخابات کشور تأکید کرد: برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زمان برگزاری انتخابات، از همکاری جمعیت هلال‌احمر کشور نیز استفاده می‌کنیم تا یقین حاصل کنیم که در تمام شعب دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت می‌شود.   موسوی خاطرنشان کرد: شعبه‌های سیار را برای رأی گیری از بیماران کرونایی در شهرستان‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم.     بیشتر بخوانید:  انتشار چکیده دستورالعمل‌های بهداشتی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰

یشتر وزارت کشور در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و به دنبال برگزاری انتخابات در فضایی سالم به لحاظ جلوگیری از شیوع بیماری کووید-۱۹، چکیده‌ای از دستورالعمل‌های بهداشتی لازم در روز برگزاری انتخابات را اعم از «اقدامات حین اخذ رأی»، «اقدامات قبل از فرآیند اخذ رأی» و «اقدامات تبلیغی و ترویجی مقابله با کرونا» منتشر کرد.

از مهم‌ترین دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی، در «حین اخذ رأی» می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ممنوعیت اخذ اثر انگشت در فرایند‌های مختلف انتخابات و ضرورت استفاده رای دهندگان از خودکار شخصی

پرهیز از به کار گیری افراد مسن (بالای ۶۰ سال) و بیماران زمینه‌ای به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و حفاظتی در شعب اخذ رای و اولویت به کار گیری افراد واکسینه شده

اخذ رای با استفاده از صندوق‌های سیار برای بیماران قطعی مبتلا به کووید- ۱۹ با تجهیزات کامل حفاظتی

تعیین ورودی و خروجی مجزا در شعب برای جلوگیری از تجمع و ازدحام

اولویت با برگزاری انتخابات در فضای باز، رعایت فاصله گذاری، استفاده از ماسک و گندزدایی محیط

انتهای پیام/ 

برچسب ها: سید اسماعیل موسوی انتخابات 1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید اسماعیل موسوی انتخابات 1400 دستورالعمل های بهداشتی برگزاری انتخابات دستورالعمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد