Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر از پیروزی تیم ملی برابر بحرین ابراز خوشحالی کرد و در مورد دیدار حساس پیش رو گفت: باید بپذیریم تیم عراق به مراتب گردن کلفت تر از بحرین است. هنوز نقاط ضعفی در تیم ملی وجود دارد که باید هر چه زودتر برطرف شود.

وی ادامه داد: من نمی خواهم در کار کادر فنی دخالت کنم اما برای بازی با عراق باید دقت بیشتری در چینش تیم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط دفاع ما احتیاج به تغییر دارد. باید هماهنگ تر باشیم و بازی بهتری ارائه دهیم زیرا عراق شرایطی مشابه ما دارد. بازی فیزیکی انجام می دهد و از موقعیت هایش به خوبی استفاده می کند. بنابراین باید عملکرد خوبی داشته باشیم. در دیدار برابر عراق باید گل اول را بزنیم. زدن گل به عراق، شیرازه این تیم را از هم پاشیده و ما را به مرحله بعد هدایت می کند.

پرویز مظلومی در ادامه خاطرنشان کرد: درست است که الان همه تمرکز ما بر روی بازی با عراق است اما باید بدانیم که وقتی به مرحله بعد برسیم شرایط با الان متفاوت خواهد بود. تیم ها به مراتب قدرتمندتر از بحرین و عراق خواهند بود. باید تدارک خوبی دیده شود. تا در صورت صعود به مرحله بعد بتوانیم بر حریفانمان غلبه کرده و به جام جهانی صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی ها می گویند اسکوچیچ نقشی در پیروزی ایران برابر بحرین نداشته است گفت: متوجه صحبت ها نمی شوم. انتقاد به اسکوچیچ وارد است اما این دلیل نمی شود که او را هیچ کاره بدانیم. تعویض هایی که او انجام داد باعث موفقیت تیم ما شد. او و همکارانش تمام تلاش خود را می کنند تا تیم ملی موفق باشد اما متاسفانه یک ایراد بزرگ در فوتبال ما است. وقتی تیم می برد می گویند بازیکنان بردند اما وقتی تیم نمی برد می گویند مربی باعث باخت بوده است. این تفکر باید تغییر کند. مربی هر تیمی چه ملی و چه باشگاهی تمام تلاش خود را ی کند تا تیمش موفق باشد تا اعتبارش زیر سئوال نرود.

سرمربی پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: خدا لعنت کند کسانی را که باعث شدند تیم ملی کشورمان در بازیهای رفت برابر عراق و بحرین شکست بخورد و حالا در دور برگشت باید استرس داشته باشیم و نگرانیم که ببینیم آیا می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم یا خیر اما اعتقاد دارم با تمام این سختی ها که در دور رفت برای تیم ملی بوجود آمد آنقدر بازیکنان خوب داریم که عراق را هم شکست داده و به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.

کد خبر 5230172

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز مظلومی تیم فوتبال استقلال تهران بحرین تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال بحرین کشتی آزاد لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تورنمنت بين المللي باشگاه پرسپولیس والیبال کاراته لهستان مرحله بعد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس

‌کادر فنی و فدراسیون کشتی تصمیم نهایی خود را در خصوص حسن یزدانی به‌عنوان منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در المپیک را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، تصمیم خود را در مورد انتخاب ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد. نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

۱- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که ۵۰ روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، حسن یزدانی که ۹ ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و در صورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، او ملی‌پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک پاریس خواهد بود.

۲- در صورتی که شرایط درج شده در بند یک حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی‌پوش این وزن اتخاذ خواهد کرد.

رقابت‌های رنکینگ‌دار بوداپست مجارستان روزهای ۱۷ تا ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد.


کد خبر 748799

دیگر خبرها

  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس